ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تردمیل هوشمند Amazfit با نمایشگر عمودی 43 اینچی معرفی شد

هوامی (Huami) که از زیرمجموعه های شیائومی به شمار می رود، در همکاری با استارتاپ Studio از تردمیل هوشمند خود به نام Amazfit HomeStudio رونمایی کرد. تردمیل Amazfit HomeStudio از سه قسمت تشکیل شده که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

هوامی (Huami) که از زیرمجموعه های شیائومی به شمار می رود، در همکاری با استارتاپ Studio از تردمیل هوشمند خود به نام Amazfit HomeStudio رونمایی کرد.

تردمیل Amazfit HomeStudio از سه قسمت تشکیل شده که شامل نمایشگر عمودی 43 اینچی HD با نام The Glass، اسپیکرهای JBL و تردمیل می شود.

تردمیل Amazfit HomeStudio

مهم ترین ویژگی این محصول، نبود قسمت جلویی همانند تردمیل های سنتی است و کاربر برای کنترل کردن آن باید از تلفن همراه خود استفاده کند. محتویات نمایشگر گوشی روی صفحه نمایش عمودی نمایش داده می شوند.

روی این نمایشگر یک دوربین زمان پرواز (ToF) تعبیه شده که به کمک بینایی رایانه ای، حرکات کاربر را تحلیل می کند. برای حفاظت از حریم خصوصی می توان دوربین را با اسلایدی که برای آن در نظر گرفته شده، پوشاند.

تردمیل هوشمند مورد بحث در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد: مدل پریمیوم که تسمه آن از فناوری Slat Belt بهره برده و نهایت سرعتش 19 کیلومتر بر ساعت است و مدل تاشو که AirRun نام داشته و نهایت سرعت 14 کیلومتر را فراهم می کند.

تردمیل Amazfit HomeStudio با اتصال به محصولات هوامی و دیگر گجت های پوشیدنی، ضربان قلب کاربر را اندازه می گیرد. علاوه بر این دسترسی به کتابخانه ای از 1000 کلاس ورزشی از جمله اسکالپت و یوگا وجود دارد. هزینه اشتراک ماهانه استفاده از این سرویس 34.99 دلار است.

هوامی هنوز قیمت و زمان عرضه تردمیل Amazfit HomeStudio به بازار را اعلام نکرده ولی می گوید قیمت آن بسیار کمتر از رقبا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی