ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از احتمال افت قابل توجه سود عملیاتی خبر داد

سامسونگ اعلام کرد سود عملیاتی این شرکت در سه ماهه انتهایی سال 2019 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، 34 درصد کاهش داشته است. کمپانی کره ای سود عملیاتی خود در سه ماهه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

سامسونگ اعلام کرد سود عملیاتی این شرکت در سه ماهه انتهایی سال 2019 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، 34 درصد کاهش داشته است.

کمپانی کره ای سود عملیاتی خود در سه ماهه چهارم سال 2019 را 6.02 میلیارد دلار تخمین زده که نسبت به سود عملیاتی سال قبل این شرکت (9.3 میلیارد دلار)، افت داشته است.

درآمد این شرکت با کاهش 0.5 درصدی، به 50 میلیارد دلار رسیده که به دلیل کاهش درآمد بخش نمایشگر این کمپانی است که صفحه نمایش تلویزیون و گوشی های این شرکت را تأمین می کند.

سامسونگ

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه سوم 2019 نشان داد که سود عملیاتی این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال قبل تقریباً نصف شده است.

این شرکت همانند دیگر شرکت های تولید کننده تراشه، مدت هاست به دلیل اشباع شدن بازار با مشکل کمبود تقاضا برای تراشه های حافظه دست و پنجه نرم می کند. این تراشه ها که در گوشی ها و دیتاسنترها به کار می روند، منبع درآمد اصلی سامسونگ محسوب می شوند.

تحلیلگران پیش بینی کرده اند با اجرایی شدن فاز اول توافق آمریکا و چین، وضعیت بازار نیمه رسانا رو به بهبودی خواهد رفت. سامسونگ قبلاً پیش بینی کرده بود که در سال 2020 تقاضا برای تراشه حافظه افزایش پیدا خواهد کرد.

سامسونگ گزارش مالی خود برای سه ماهه چهارم سال 2019 را اواخر ماه جاری میلادی منتشر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی