ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ربات مثل سگ واقعی رفتار می‌کند [تماشا کنید]

سگ رباتیک Jennie دم تکان می دهد، به لمس واکنش نشان می دهد و درست مثل یک سگ واقعی واغ واغ می کند. مهم تر اینکه به هیچ مراقبت و تمیز کردنی نیاز ندارد. این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

سگ رباتیک Jennie دم تکان می دهد، به لمس واکنش نشان می دهد و درست مثل یک سگ واقعی واغ واغ می کند. مهم تر اینکه به هیچ مراقبت و تمیز کردنی نیاز ندارد. این ربات برای سالمندان و افرادی که نمی خواهند با مشکلات یک سگ واقعی سر و کله بزنند، ساخته شده است.

کمپانی Tombot در نمایشگاه CES امسال دل طرفداران حیوانات را با سگ لابرادور رباتیک خود برد. این ربات حاصل تفکرات «تام استیونز» (Tom Stevens) مؤسس و مدیرعامل شرکت یاد شده است. وی پس از اینکه مادرش به بیماری آلزایمر مبتلا شد و مجبور شد سگش را بفروشد، به فکر ساخت Jennie افتاد.

سگ رباتیک Jennie در زیر پوست طبیعی خود از 50 سنسور مختلف که شدت لمس کاربر را تشخیص می دهند، بهره برده و پس از لمس شدن و شنیدن دستورات کاربر از طریق میکروفون های داخلی، سر و دمش را تکان می دهد.

سگ رباتیک مورد بحث 10 موتور دارد که هفت عدد از آنها در سر قرار گرفته اند و به او قابلیت تکان دادن گوش ها، ابروها و بینی همانند سگ واقعی را می دهند. در آینده و به کمک اپلیکیشن، امکان دریافت به روز رسانی برای این محصول وجود خواهد داشت.

سگ رباتیک Jennie

این سگ قابلیت حرکت کردن نداشته و برای قرار گرفتن وی مبل یا پاها ساخته شده است؛ چون به گفته استیونز افرادی که از زوال عقل رنج می برند ممکن است شب ها به آن برخورد کرده و زمین بخورند.

سگ رباتیک Jennie از ماه مه سال جاری میلادی با قیمت 450 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۲۱ دی ۱۳۹۸

    بعد طرف سگشو باید بزنه به شارژ؟!
    خداییش محصول چرتیه! نه تونسته سگ خوبی باشه، نه ربات خوب. خیلی کم از هر دو. اگر به عنوان اسباب بازی معرفیش می‌کردن قابل قبول تر بود به نظرم.

  • Bandar village
    Bandar village | ۲۰ دی ۱۳۹۸

    عجیب ولی جالب

مطالب پیشنهادی