ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لورئال
تکنولوژی

گجت آرایشی لورئال با بهره گیری از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده معرفی شد

شرکت آرایشی لورئال از دیگر حاضران نمایشگاه CES 2020 بود که روز گذشته با رونمایی از یک گجت قابل حمل مجهز به هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و اپلیکیشن اختصاصی توجه متخصصان پوست دنیا را به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

شرکت آرایشی لورئال از دیگر حاضران نمایشگاه CES 2020 بود که روز گذشته با رونمایی از یک گجت قابل حمل مجهز به هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و اپلیکیشن اختصاصی توجه متخصصان پوست دنیا را به خود جلب نمود. این محصول که فاقد هرگونه پسماند است سیستم مراقبت پوست هوشمند پرسو نام دارد و در برگیرنده چندین محصول آرایشی لورئال در سه کارتریج مختلف است که در ادامه با هم ترکیب شده و با فشردن یک دکمه روی سطح پوست پخش می شوند.

اپلیکیشن اختصاصی این گجت نیز به کاربرانش اجازه می دهد با کمک سه عکسی که از سه زاویه مختلف از صورت شان گرفته می شود ارزیابی دقیقی از پوست خود داشته باشند و یک پروفایل شخصی سازی شده برای خود ایجاد نمایند. در مرحله بعد این گجت از سیستم Modiface لورئال کمک میگیرد تا عکس های گرفته شده را اسکن کند و به دنبال چین و چروک، آفتاب سوختگی و منافذ پوست بگردد.

در ادامه هوش مصنوعی دستگاه بسته به موقعیت جغرافیایی کاربر فاکتورهای زیست محیطی نظیر دمای هوا، پرتوهای فرابنفش و ریزگردهای موجود در هوا را بررسی و مشخص می کند که چه محصولاتی برای پوست فرد بهتر هستند و سپس آنها را روی استعمال می کند.

برای مثال اگر در شب از پرسو استفاده کنید فرمولی با مواد فعال برای شما در نظر گرفته می شود چراکه نور خورشید غایب است و بهترین زمان برای استفاده از مواد لایه بردار و نظیر آن است. به همین نحو در صورت استفاده از پرسو در روز، دستگاه برای شما ضد آفتاب در نظر خواهد گرفت. البته کاربران هم میتوانند در انتخاب نوع مواد به کار رفته در کرم ترکیبی خود مشارکت نمایند و برای مثال مرطوب کننده، سرم و یا کرم دور چشم را هم به آن اضافه نمایند.

پرسو همچنین به عنوان ابزار ساخت رژ لب نیز موجود است و به کاربران اجازه می دهد بهترین رنگ را برای خود انتخاب نمایند. این ابزار مجموعه ای از رنگ ها را هم بر اساس انتخاب های محبوب اینفلوئنسرهای اینستاگرام می سازد. به لطف تکنولوژی واقعیت افزوده به کار رفته در این گجت، دوربینی به صورت دیجیتالی رنگ رژ پیشنهادی را روی چهره کاربر نمایش می دهد و سپس فرایند ساخت آن را آغاز می کند. البته اشاره کنیم که پرسو هنوز یک نمونه اولیه است که تیم تکنولوژی لورئال ارائه کرده و زمان اعلام شده برای عرضه آن سال ۲۰۲۱ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی