ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره فریلنسرهای ایران
تکنولوژی

پونیشا دومین جشنواره فریلنسرهای ایران را برگزار می‌کند

دومین جشنواره فریلنسرهای ایران توسط وبسایت پونیشا برگزار می‌شود و قرار است که فریلنسرها در ۱۴ دسته بندی متفاوت در این جشنواره ثبت نام نمایند تا فریلنسرهای برتر ایرانی در بین آنها مشخص شوند. پونیشا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

دومین جشنواره فریلنسرهای ایران توسط وبسایت پونیشا برگزار می‌شود و قرار است که فریلنسرها در ۱۴ دسته بندی متفاوت در این جشنواره ثبت نام نمایند تا فریلنسرهای برتر ایرانی در بین آنها مشخص شوند.

پونیشا سال گذشته اولین دوره جشنواره را به صورت آزمایشی و فقط با حضور فریلنسرهای خود این پلتفرم برگزار کرد و به ده تن از بهترین فریلنسرهای سایت، به رسم یادبود یک لوح نقدیر اهدا شد. امسال اما رویکرد پونیشا تغییر پیدا کرده و با توجه به استقبال خوبی که از همایشی مشابه، فریلند، از سوی کاربران شده قصد دارد تا جشنواره فریلنسرهای ایران را در ابعادی گسترده‌تر برگزار نماید.

جشنواره فریلنسرهای ایران

به گفته مسئولان این جشنواره، این بار همه فریلنسرها می‌توانند در ۱۴ رشته مختلف ثبت نام کنند و وفایل‌ها بر اساس اطلاعاتی که فریلنسرها وارد می‌کنند، بررسی خواهند شد. اهداف اصلی این جشنواره ارتقا سطح فریلنسنیگ و شناسایی فریلنسرهای برتر ایرانی ذکر شده تا اعتماد کارفرمایان به این قشر بیشتر شده و پروژه‌های برون سپاری بیشتری در بازار کشور به وجود بیاید.

داوران این جشنواره از بین فریلنسرها یا افرادی که در حال حاضر با فریلنسرهای بسیاری در ارتباط هستند و در این زمینه تخصص دارند، انتخاب شده‌اند. ۱۴ رشته این جشنواره عبارتند از: برنامه نویسی وب (فرانت)، برنامه نویسی وب (بک)، برنامه نویسی موبایل، تولید محتوای ویدیویی، تولید محتوای عکاسی، تولید محتوای نوشتاری، تولید محتوای صوتی (پادکست) ، طراحی گرافیکی، طراحی وب، طراحی تجربه کاربری، طراحی رابط کاربری، ترجمه، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و آموزش و مشاوره.

دومین جشنواره فریلنسرهای ایران از ۴ بخش تشکیل می‌شود: ثبت‌نام آنلاین، داوری، معرفی کاندیداها، و رویداد پایانی. تمامی فریلنسرها فرصت دارند تا به طور رایگان در جشنواره از طریق این لینک ثبت نام نمایند. داوری بنی شرکت‌کنندگان از ۲۱ تا ۳۰ بهمن ماه صورت خواهد گرفت و در ادامه در یکم اسفند ماه سال اجاری، کاندیداهای هر بخش معرفی خواهند شد و ثبت نام رویداد نهایی اجرایی خواهد شد. نهایتا به ۲۲ اسفندماه خواهیم رسید که رویداد پایانی برگزار خواهد شد و در آن برندگان هر بخش معرفی خواهند شد و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

اگر شما نیز فریلنسر هستید، همین حالا ثبت‌نام کنید یا دوستان خود را به دومین جشنواره فریلنسرهای ایران معرفی کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی