ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تظاهرات گسترده
تکنولوژی

ساماندهی تظاهرات گسترده علیه جف بزوس در ۳۰۰ شهر هند

مدیرعامل آمازون قرار است هفته آینده به «دهلی نو» سفر کند اما خرده فروش‌های هندی از همین حالا خود را برای برپایی تظاهرات علیه وی آماده کرده اند. کمپانی آمازون هفته آینده برای برقراری ارتباط ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

مدیرعامل آمازون قرار است هفته آینده به «دهلی نو» سفر کند اما خرده فروش‌های هندی از همین حالا خود را برای برپایی تظاهرات علیه وی آماده کرده اند.

کمپانی آمازون هفته آینده برای برقراری ارتباط با کسب و کارهای کوچک و متوسط هندی رویدادی را در پایتخت این کشور برگزار خواهد کرد. به گفته منابع مختلف جف بزوس هم برای دیدار با «نارندرا مودی»، نخست وزیر و دیگر مقامات این کشور راهی هند شده و در این رویداد شرکت خواهد کرد.

تظاهرات گسترده

هدف بزوس از این دیدارها گفتگو درباره تجارت الکترونیک است اما «کنفدراسیون تاجران هند» (CAIT)، نهادی متشکل از ۷۰ میلیون خرده فروش چینی وعده داده که علیه بزوس در ۳۰۰ شهر دست به تظاهرات خواهند زد. Praveen Khandelwal، دبیرکل این گروه به رویترز گفته است:

ما در شهرهای بزرگ از جمله هند، مومبای، کلکته و مناطق و شهرک های کوچکتر قصد سازماندهی تظاهرات مسالمت جویانه علیه بزوس را داریم. احتمالا دستکم ۱۰۰ هزار خرده فروش را به خیابان خواهیم کشاند.

CAIT از سال ۲۰۱۵ عملا جنگی را علیه آمازون و والمارت به راه انداخته و آنها را به عدم پایبندی به قوانین سرمایه گذاری خارجی در هند متهم کرده است؛ اتهامی که از سوی هردو کمپانی تکذیب شده است.

هند با حدود ۱.۳ میلیارد نفر جمعیت دومین بازار بزرگ گوشی هوشمند در دنیا است و شهروندان آن به دیتای ارزان دسترسی دارند. همین عوامل باعث شده برای خرده فروش های بزرگ اینترنتی نظیر آمازون اهمیت به سزایی داشته باشد.

در عین حال «موکش آمبانی»، ثروتمندترین فرد آسیایی و مالک یکی از بزرگترین شرکت های هندی به نام Reliance Industries قصد دارد با ورود به حوزه صنایع غذایی و خوار بار آمازون را در این شبه قاره به چالش بکشد. وی در همین راستا از مردم کشورش دعوت کرده با ثبت نام در سایت این کمپانی به گسترش فعالیت آن کمک کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ulinux14ali
    ulinux14ali | ۲۲ دی ۱۳۹۸

    جمعیت هند رو خیلی نزدین؟؟؟ قبلاًها حدود یک و خورده ای میلیارد بود!!!

مطالب پیشنهادی