ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مکالمه‌ درون شبکه ۳ اپراتور موبایل در مناطق سیل‌زده‌ استان سیستان و بلوچستان رایگان شد

روابط عمومی همراه اول، ایرانسل و رایتل اعلام کرده‌اند که بر اثر وقوع سیل در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، ارتباطات این اپراتورها در مناطق حادثه دیده کماکان برقرار و مکالمه درون شبکه‌ای در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴

روابط عمومی همراه اول، ایرانسل و رایتل اعلام کرده‌اند که بر اثر وقوع سیل در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، ارتباطات این اپراتورها در مناطق حادثه دیده کماکان برقرار و مکالمه درون شبکه‌ای در هر ۳ اپراتور اصلی کشور رایگان است.

شرکت ارتباطات سیار ایران در بیانیه خود ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان جنوب کشور، اعلام کرد که در راستای مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات در آن مناطق، کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) تا پایان روز جمعه ۲۷ دی ماه در شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه، دلگان و روستاهای این مناطق رایگان است.

همچنین ایرانسل نیز اعلام کرد که مکالمه‌های درون شبکه تمامی مشترکان ایرانسل در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه رایگان است.

در گزارش ایرانسل آمده که با هدف تسهیل ارتباطات و کمک به کاهش آلام سیل‌زدگان عزیز اهل استان سیستان و بلوچستان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ایرانسل از آغاز بامداد امروز ۲۳ دی، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در مناطق آسیب‌دیده از سیل، از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه ایرانسل کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.

بیانیه اپراتور رایتل نیز خبر می‌دهد که مشترکان این اپراتور می‌توانند بدون اعتبار ریالی و یا بسته مکالمه، بصورت کاملا رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مدت زمان معینی برای این طرح مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی