ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس ۸
تکنولوژی

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پرچمدار بعدی وان پلاس تایید شد

دوران نبرد بر سر تعداد پیکسل های نمایشگر موبایل تمام شده و حالا شرکت ها بر سر سرعت با هم رقابت می کنند. وان پلاس برای جذب هرچه بیشتر کاربران و اثبات توانایی های خود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

دوران نبرد بر سر تعداد پیکسل های نمایشگر موبایل تمام شده و حالا شرکت ها بر سر سرعت با هم رقابت می کنند.

وان پلاس برای جذب هرچه بیشتر کاربران و اثبات توانایی های خود گوشی های قدرتمندی را به بازار ارائه کرده و ظاهرا در نسخه بعدی هم این روند کماکان ادامه خواهد داشت. این شرکت مطابق روال گذشته از همین حالا صحبت درباره پرچمدار بعدی خود را کلید زده و از نکته ای شروع کرده که احتمالا کاربران بیشترین توجه را به آن دارند: نمایشگر.

به گفته مسئولان کمپانی چینی پرچمدار بعدی این شرکت که احتمالا وان پلاس ۸ باشد، به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی Fluid Display سامسونگ مجهز می شود. این پنل AMOLED به لطف گزینه های شخصی متعدد می تواند رقبای قدری مثل راگ فون ۲ و دیگر گوشی های با نرخ رفرش بالا را کنار بزند.

وان پلاس ۸

نمایشگر Fluid Display نه تنها فریم ها را ۷ درصد سریعتر رندر می کند، بلکه با نرخ نمونه گیری لمس ۲۴۰ هرتزی سطح پاسخگویی به فرامین لمسی را به سطح جدیدی می رساند. به لطف فناوری درج فریم مشابه با تلویزیون های مدرن نمایش ویدیوها در نرخ ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز بسیار روان تر صورت خواهد گرفت.

یکی دیگر از مزایای نمایشگر وان پلاس ۸ بهبود دقت رنگ ها به واسطه حداکثر روشنایی خیره کننده ۱۰۰۰ نیتی، رنگ ۱۰ بیتی کالیبره شده و نسبت تفاوت رنگ ۰.۸ است که حتی از گلکسی اس ۱۰ با نسبت ۰.۹ نیز بالاتر است.

وان پلاس ۸ تنها موبایلی نیست که در سال آینده به نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد و احتمالا گلکسی S20 هم با همین پنل همراه می شود. علاوه بر این نوبیا یک گام فراتر برداشته و رد مجیک 5G را به نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی روانه بازار خواهد کرد. در واقع آنچه که امروز وان پلاس با افتخار اعلام کرده ممکن است سال دیگر در همین زمان معمولی به نظر برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی