ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسوس
تکنولوژی

ایسوس از نسخه مینی RTX 2070 مخصوص کامپیوتر گیمینگ اینتل NUC رونمایی کرد

ایسوس از نسخه مینی کارت گرافیک انویدیا ۲۰۷۰ مخصوص اینتل NUC رونمایی کرده است. این کارت گرافیک تنها ۲۰ سانتی‌متر طول دارد و نام کامل آن ایسوس دوآل جی فورس RTX 2070 مینی است. این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

ایسوس از نسخه مینی کارت گرافیک انویدیا ۲۰۷۰ مخصوص اینتل NUC رونمایی کرده است. این کارت گرافیک تنها ۲۰ سانتی‌متر طول دارد و نام کامل آن ایسوس دوآل جی فورس RTX 2070 مینی است.

این کمپانی البته چندان با کارت گرافی:های کوچک غریبه نیست ولی ساخت نسخه مخصوص دسکتاپ گیمینگ اینتل NUC نشان دهنده پشتیبانی کمپانی‌های دیگر از ایده جدید اینتل است. این کارت گرافیم دو فن دارد و بر خلاف جثه کوچکش، قدرتی همانند نسخه بزرگ‌تر RTX 2070 خواهد داشت. ایسوس می‌گوید بدنه، هیت سینک و لوله‌های حرارتی همگی از اول طراحی شده‌اند تا با شبکه پنل کناری اینتل NUC سازگار باشند. این کمپانی تایوانی همچنین مدعی است که این نوع از طراحی باعث شده تا کارت گرافیک با دمای کم‌تری کار کند.

ایسوس

البته هنوز مشخص نیست که دمای کارکرد این کارت گرافیک چقدر است، اما با توجه به دمویی که در نمایشگاه CES از بازی «Tomb Raider» نمایش داده شد، می‌توان گفت که این کارت گرافیک مینیاتوری بدون هیج مشکلی توانست این بازی را در تمظیمات بالا و رزولوشنو ۱۴۴۰P اجرا کند. نکته جالب و غافلگیر کننده نیز این بود که صدای نویز فن بسیار کم شنیده می‌شد که برای کارت گرافیکی در این ابعاد، بسیار خوب است.

با این حال اگر به دنبال کامپیوتر گیمینگ هستید و نمی‌خواهید که ابعاد آن مانند اینتل NUC کوچک باشد، می‌توانید به گزینه‌های دیگری مانند ریزر و کولر مستر نیز نگاهی بیندازید، زیرا این کامپیوترهای گیمینگ، از کارت گرافیک‌های بزرگ تر هم پشتیبانی می‌کنند. در هر صورت ایسوس در نظر دارد تا دو مدل از کارت گرافیک مینی خود تولید کند.

مدل اول نسخه استاندارد آن بوده که فرکانس کاری ۱۴۱۰ مگاهرتزی دارد و می‌تواند تا فرکانس ۱۶۵۰ مگاهرتز هم افزایش یاید. نسخه دوم OC است که می‌تواند تا فرکانس ۱۶۸۰ مگاهترز نیز بالا برود. همچنین این کمپانی در نظر دارد تا نسخه‌های مینی از کارت گرافیک‌های RTX 2060 و GTX 1660 سوپر را نیز در فصل اول سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند. نسخه مینی RTX 2070 ایسوس با قیمت ۵۲۵ دلار در بازار موجود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی