ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Before Launcher؛ لانچری برای افزایش تمرکز

یکی از خصیصه‌های قابل توجه سیستم عامل اندروید، انعطاف پذیری بالا در زمینه شخصی سازی ظاهر است. به همین دلیل استفاده از لانچر‌ها بین کاربران اندرویدی به شدت بالاست چرا که به آن‌ها اجازه می‌دهد ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

یکی از خصیصه‌های قابل توجه سیستم عامل اندروید، انعطاف پذیری بالا در زمینه شخصی سازی ظاهر است. به همین دلیل استفاده از لانچر‌ها بین کاربران اندرویدی به شدت بالاست چرا که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ظاهر گوشی خود را شخصی سازی کنند. اما برخی از این لانچر‌ها سعی می‌کنند روندی خاص از شخصی سازی ظاهری اندروید را پیش بگیرند. به عنوان مثال Before Launcher تلاش کرده تا لانچری که ارائه می‌کند باعث افزایش تمرکز کاربرانش شود.

در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی این لانچر جالب و بسیار ساده بپردازیم. اپلیکیشن یاد شده یعنی Before Launcher هدف اصلی خود را روی افزایش تمرکز کاربران قرار داده و تلاش می‌کند با ظاهری کاملا ساده، سبک و کاربرپسند فضایی را ارائه دهد که شما در حین کار با گوشی حواستان پرت نشود. اگر می‌خواهید با این لانچر جالب آشنا شوید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

وقتی از لانچر‌ها صحبت می‌کنیم همیشه فضاهایی پر از جزئیات بصری به ذهنمان خطور می‌کند و انتظار داریم لانچر‌ها از لحاظ ظاهری تفاوت‌های زیادی را برایمان به ارمغان بیاورند. این موضوع در رابطه با Before Launcher صدق نمی‌کند چرا که اصلی ترین تمرکز این لانچر ارائه فضایی بسیار ساده و به دور از جزئیات است تا کاربران با شلوغی بیش از حد صفحه مواجه نشوند.

شلوغی زیاد باعث می‌شود که به جزئیات مختلف توجه کنید و در نتیجه تمرکزتان را از دست بدهید. از این گذشته با دریافت اعلان‌ها یا نوتیفیکیشن‌های مختلفی که از پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف به دستتان می‌رسد، بعید نیست پشت سر هم با حواس پرتی مواجه شوید. به همین خاطر اصلی ترین خصیصه Before Launcher را باید ظاهر بسیار ساده آن دانست.

لانچر یاد شده شاید ساده‌ترین لانچری باشد که دیده‌اید اما به خوبی همه نیاز‌هایتان را برطرف می‌کند. از آنجایی که Before Launcher به شدت مخالف شلوغی صفحه اصلی است، تنها به شما اجازه می‌دهد حداکثر ۷ تا از اپلیکیشن‌های خود را در صفحه اصلی قرار دهید. انتخاب اپلیکیشن‌ها کاملا بر عهده خودتان است اما باید توجه داشته باشید که نمایش آن‌ها در صفحه اصلی بدون آیکون انجام می‌شود. بنابراین شما تنها نام نرم افزار‌های اضافه شده‌تان را مشاهده خواهید کرد.

در این اپلیکیشن شما با سه صفحه مختلف سر و کار دارید. صفحه‌ی دوم یا صفحه‌ی اصلی همانطور که گفتیم اپلیکیشن‌های مختلف را به انتخاب شما نمایش می‌دهد تا دسترسی سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید. در این صفحه خبری از آیکون نیست و تنها نام اپلیکیشن‌ها نمایش داده خواهد شد. صفحه سمت چپ، بخش مهم دیگر این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

در این صفحه شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلفی که قصد ندارید از نوتیفیکیشن‌هایشان مطلع شوید را انتخاب می‌کند. با انجام این کار گوشی شما دیگر با دریافت نوتیفیکیشن‌های مختلف از اپلیکیشن‌ها صدا نمی‌خورد و هیچ لرزشی ندارد. همه نوتیفیکیشن‌های دریافتی شما، در صفحه اول (صفحه سمت چپ) لیست می‌شود و با مراجعه به آن صفحه می‌توانید به صورت یکجا از همه‌شان با خبر شوید.

البته همانطور که گفتیم شما قادرید با انتخاب چند اپلیکیشن، همچنان نوتیفکیشن‌هایشان را دریافت کنید. برای این کار با رفتن به این صفحه می‌توانید برخی از اپلیکیشن‌ها را به لیست نرم افزار فیلتر نشده اضافه کنید. حالا تنها نوتیفیکیشن‌های مربوط به نرم افزار‌های انتخاب شده اعلان یا نوتیفیکشن ارسال خواهند کرد.

صفحه آخر این لانچر لیستی کامل از همه اپلیکیشن‌ها را نمایش خواهد داد. در واقع در این صفحه دیگر قادرید به همه نرم افزار‌هایی نصب شده روی گوشی دسترسی داشته باشید. یکی از نکات مثبت Before Launcher این است که به شما اجازه می‌دهد لیست نمایش اپلیکیشن‌ها را بر اساس معیار‌های مختلفی نظیر حروف الفبا، زمان نصب و همچنین آخرین استفاده مرتب سازی کنید. در این بین باید به امکان جستجوی نام اپلیکیشن هم اشاره کنیم.

Before Launcher نرم افزاری بسیار ساده است اما همچنان از بخش تنظیمات قادرید برخی المان‌های ظاهری آن را تغییر دهید. یکی از این المان‌ها رنگ پس زمینه آن است. البته برای این موضوع انتخاب‌های خیلی زیادی ندارید و باید یکی از رنگ‌های پیشنهادی خود اپلیکیشن را انتخاب کنید. همچنین قادرید از طریق تنظیمات لانچر، به تنظیمات سیستمی اندروید هم دسترسی داشته باشید.

به طور کلی می‌توان گفت ‌Before Launcher یک لانچر بسیار ساده است که هدف اصلی خود که افزایش تمرکز کاربران در حین استفاده از گوشی است را به خوبی به اجرا می‌گذارد. در واقع باید گفت این لانچر برای کسانی که به دنبال ظاهری متفاوت و خاص برای اندروید هستند مناسب نیست و استفاده از آن تنها به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال یک لانچر ساده هستند و نمی‌خواهند با دریافت هر نوتیفیکیشن در گوشی حواسشان پرت شود.

Before Launcher

Before Launcher

سازنده: Before Labs قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.7 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی