ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنسور شیفت
تکنولوژی

پیش بینی فروش 85 میلیونی آیفون 12 توسط مینگ-چی کو

«مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo) از تحلیلگران باسابقه مسائل مربوط به اپل، پیش بینی کرده آیفون 12 به خاطر بهره مندی از ظاهر جدید و اینترنت نسل پنجم، فروش بالایی خواهد داشت. تا پیش از این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

«مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo) از تحلیلگران باسابقه مسائل مربوط به اپل، پیش بینی کرده آیفون 12 به خاطر بهره مندی از ظاهر جدید و اینترنت نسل پنجم، فروش بالایی خواهد داشت.

تا پیش از این شایعه شده بود که اپل ابتدا مدلی از آیفون 12 که از فرکانس زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند را به بازار عرضه کرده و مدل هایی که از طول موج های میلیمتری پشتیبانی می کنند را سال 2021 روانه بازار می کند.

«کو» ضمن رد شایعات فوق می گوید دو مدل آیفون 12 به طور همزمان در پنج کشور شامل ایالات متحده، کانادا، انگلستان، ژاپن و کره جنوبی به بازار عرضه خواهند شد.

البته برخی اپراتورها فقط مدلی را دریافت کرده اند که از فرکانس زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این مدل سرعت اینترنت کمتری را نسبت به طول موج های میلیمتری دارد، ولی پوشش بیشتری را به ارمغان می آورد. بنابراین آیفون های ارزان قیمت تر احتمالاً از اینترنت 5G سریع تر محروم خواهند شد.

به گفته «کو» اپل برای صرفه جویی در هزینه های تولید، مدل بدون مودم 5G را برای کشورهای بدون اینترنت 5G ارسال خواهد کرد؛ بنابراین به خاطر محدودیت های سخت افزاری امکان فعال کردن اینترنت نسل پنجم به شکل نرم افزاری وجود نخواهد داشت.

تحلیلگر مورد بحث بهره مندی از اینترنت 5G و طراحی دگرگون شده را عوامل فروش بالای آیفون 12 دانسته و پیش بینی می کند 80 الی 85 میلیون از آن به فروش برسد که تا حدودی با پیش بینی فروش 100 میلیونی این گوشی که ماه نوامبر سال گذشته مطرح شد، مطابقت می کند.

بر اساس گزارشی که پیش از این منتشر شده، آیفون 12 با ظاهر جدید و با چیپست 5 نانومتری A14 بایونیک و همچنین مودم نسل پنجم کوالکام X55 به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این شایعاتی هم در مورد مجهز شدن آن به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به گوش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin@Chy
    Amin@Chy | ۲۴ دی ۱۳۹۸

    آیا بازم ۹۹۹$؟

مطالب پیشنهادی