ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کراس اوور چانگان UNI T معرفی شد؛ رقیبی خوش استیل برای هیوندای توسان و کیا اسپرتیج

کمپانی چینی چانگان که در ایران بیشتر با کراس اوور کوچک CS35 شناخته می شود، از یک خودروی جدید پرده برداری کرد. مثل CS35 این خودرو نیز به دسته محبوب کراس اوورها تعلق داشته و ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

کمپانی چینی چانگان که در ایران بیشتر با کراس اوور کوچک CS35 شناخته می شود، از یک خودروی جدید پرده برداری کرد. مثل CS35 این خودرو نیز به دسته محبوب کراس اوورها تعلق داشته و تحت برند تازه تاسیس UNI معرفی شده است.

به گزارش نشریات چینی چانگان برند UNI را برای جذب مشتریان جوان پایه گذاری کرده و قصد دارد محصولات آن را با طراحی ظاهری جذاب و جوان پسند راهی بازار کند. کراس اوور T به عنوان اولین محصول UNI به خوبی نمایانگر فلسفه این برند بوده و از بدنه ای زیبا و مدرن برخوردار است.

با 4,515 میلی متر طول، 1,870 میلی متر عرض و 2,710 میلی متر فاصله محوری UNI T ابعاد کوچکی دارد و در کلاس کراس اوورهای کامپکت قرار می گیرد. با این مشخصات UNI T بزرگ تر از CS35 بوده و تقریبا با هیوندای توسان هم اندازه است.

در نمای روبرو جلوپنجره بزرگ، چراغ های اصلی LED بسیار باریک و یک المان بومرنگی شکل نارنجی رنگ از ویژگی های شاخص UNI T به شمار می روند. به نظر می رسد در خلق این بخش، طراحان چانگان نیم نگاهی به هیوندای نکسو داشته اند، چرا که شکل جلوپنجره و تا حدودی چراغ ها، کراس اوور هیدروژنی کره ای را در ذهن تداعی می کند.

changan-uni-t-1

2020-hyundai-nexo-mmp-1-1573680823

مدل رونمایی شده از چانگان UNI T سقفی به رنگ نارنجی دارد. استفاده از این رنگ و ترکیب آن با رنگ تیره بدنه کراس اوور جدید چینی ها را دلربا نشان می دهد. تکمیل کننده این ترکیب زیبا در نمای جانبی، قوس سقف، شیب زیاد شیشه انتهایی و دستگیره های مخفی درب ها هستند. این دستگیره ها در جلو هم سطح با بدنه طراحی شده و در مواقع لازم از جای خود خارج می شوند، دستگیره درهای عقب نیز همانند مدل هایی چون هوندا HR-V و تویوتا C-HR در مجاورت ستون C تعبیه شده اند.

UNI-T-2

جذابیت UNI T در نمای عقب نه تنها ادامه دارد، بلکه بیشتر نیز می شود. ترکیب انواع خطوط و زوایای تیز با حجم های کوچک و بزرگ این کراس اوور چینی را کاملا خودرویی بروز جلوه می دهد. گرافیک خاص چراغ ها، بیرون زدگی زیاد اسپویلر دو تکه، چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر موجود در زیر سپر از خصوصیات جالب چانگان UNI T در قسمت عقب هستند.

UNI-T-3 (1)

آنطور که اعلام شده، UNI T با دو موتور چهار سیلندر 1.5 و 2 لیتری به فروش خواهد رسید. هر دوی این موتورها که فعلا اطلاعاتی درباره خروجی آنها منتشر نشده، به توربوشارژر مجهز هستند. شرکت چانگان متاسفانه درباره قیمت و زمان عرضه UNI T هم حرفی به میان نیاورده است. این کراس اوور خوش استیل بهار پیش رو در نمایشگاه خودروی پکن در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amin@Chy
    Amin@Chy | ۲۴ دی ۱۳۹۸

    اگه تحریم نبود....

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۴ دی ۱۳۹۸

    جلوپنجره به این شلوغی،یه کاپوت شلوغ هم نیاز داره،
    کلا جلوپنجر متناسب نیست با کاپوت

مطالب پیشنهادی