ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی لاجیتک از کیبورد ارگونومیک Ergo K860 با قیمت 130 دلار

لاجیتک از کیبورد ارگونومیک جدید خود با نام Ergo K860 رونمایی کرد. این محصول شبیه کیبورد سرفیس ارگونومیک مایکروسافت بوده و از طراحی دو قسمتی و پد قابل تنظیم برخوردار است. لاجیتک پس از سال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

لاجیتک از کیبورد ارگونومیک جدید خود با نام Ergo K860 رونمایی کرد. این محصول شبیه کیبورد سرفیس ارگونومیک مایکروسافت بوده و از طراحی دو قسمتی و پد قابل تنظیم برخوردار است.

لاجیتک پس از سال ها دوباره به طراحی دو قسمتی روی آورده و در کیبورد Ergo 860 شاهد زاویه دار شدن صفحه کلید با توجه به مچ دست هستیم. این طراحی که کمی عجیب است، به درد کمتر در مچ ها و ساعد منجر شده و حین تایپ فشار کمتری به گردن، دست ها و شانه ها وارد می کند.

کیبورد لاجیتک Ergo K860

کیبورد لاجیتک Ergo K860 شباهت های متعددی با کیبورد سرفیس ارگونومیک مایکروسافت دارد. هر دو محصول فضای خالی مناسبی در قسمت زاویه دار فراهم کرده و از پدهای نرم در قسمت مچ برخوردارند. قسمت استراحتگاه مچ نیز قابل تنظیم بوده و می توان هنگام استفاده از میزهای پایه بلند از آنها استفاده کرد.

فشردن کلیدها در کیبورد لاجیتک Ergo K860 به نرمی انجام شده و از همان مکانیزمی بهره می برد که پیش از این در کیبورد MX Keys و Craft Keyboard به کار رفته بود. این محصول با سه دستگاه قابلیت جفت شدن داشته و به لطف لیبل های اشتراکی در دکمه های استارت و Alt، با کامپیوتر مک نیز قابل استفاده است.

کیبورد لاجیتک Ergo K860 از نام پد نیز برخوردار بوده و از طریق بلوتوث یا گیرنده ای که درون جعبه قرار گرفته به سیستم متصل می شود. این محصول از دو باتری نیم قلم نیرو می گیرد که به گفته لاجیتک تا دو سال جوابگو خواهد بود.

کیبورد لاجیتک Ergo K860 از ماه جاری میلادی از سایت رسمی لاجیتک و آمازون با قیمت 130 دلار قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی