ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل سوم ایرباد Beoplay E8 معرفی شد؛ رقیب ایرپاد با شارژدهی 35 ساعته

کمپانی دانمارکی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) از نسل سوم ایرباد کاملا بیسیم خود با نام Beoplay E8 رونمایی کرد. این مدل باتری بادوام تری را نسبت به نسل قبل به ارمغان آورده و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

کمپانی دانمارکی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) از نسل سوم ایرباد کاملا بیسیم خود با نام Beoplay E8 رونمایی کرد. این مدل باتری بادوام تری را نسبت به نسل قبل به ارمغان آورده و به گفته سازنده تا چندین هفته بسته به استفاده شارژدهی خواهد داشت.

نسل سوم ایرباد کاملا بیسیم Beoplay E8 با یکبار شارژ تا هفت ساعت قابل استفاده بوده و به کمک قاب تا 35 ساعت شارژدهی دارد. قاب نیز از طریق پورت USB-C در مدت زمان دو ساعت به طور کامل شارژ شده و تا چهار مرتبه ایرباد را شارژ می کند.

نسل سوم ایرباد Beoplay E8 معرفی شد

نسل قبل ایرباد Beoplay E8 از دو میکروفون برخوردار بود؛ حال در مدل جدید که از چهار میکروفون بهره می گیرد، فناوری بیم فورمینگ (Beamforming) یا شکل دهی پرتو امکان پذیر شده است. به کمک این قابلیت صداهای مزاحم محیطی حین مکالمه سرکوب شده و مخاطب صدای کاربر را واضح تر دریافت می کند.

علاوه بر این به کمک حالت Transparency Mode می توان به صداهای اطراف گوش کرد. از دیگر ویژگی های ایرباد Beoplay E8 می توان به قاب چرمی، پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و کدک های AAC و aptX اشاره کرد.

ایرباد Beoplay E8 با گوشی ها و تبلت های اندرویدی و سیستم عامل iOS سازگار بوده و با چهار سرگوشی در رنگ های خاکستری و مشکی با قیمت 350 دلار از تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) به بازار عرضه خواهد شد. شارژر بیسیم Qi نیز به طور جداگانه با قیمت 125 دلار قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی