ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جک دورسی: دکمه ویرایش هیچ‌گاه به توییتر اضافه نمی‌شود

جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر آب پاکی را روی دست کاربران ریخت و در گفتگویی با سایت Wired اعلام کرد که امسال نیز خبری از دکمه ویرایش توییت نخواهد بود. کاربران از زمان راه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر آب پاکی را روی دست کاربران ریخت و در گفتگویی با سایت Wired اعلام کرد که امسال نیز خبری از دکمه ویرایش توییت نخواهد بود.

کاربران از زمان راه اندازی توییتر در سال 2006 درخواست اضافه شدن دکمه ویرایش را کرده اند. توییتر اما به بهانه های مختلف از افزودن دکمه ویرایش سرباز زده و به طور غیر مستقیم به کاربران این پیام را رسانده تا به کلی این قابلیت را فراموش کنند.

توییتر همواره سیاستی دوگانه در قبال افزودن دکمه ویرایش داشته و با اینکه به نظرات کاربران در این مورد گوش می کند، ولی هیچ گاه راه حلی برای این مساله پیدا نکرده است. مدیر ارشد محصول توییتر نیز تابستان سال گذشته با اشاره به اینکه دکمه ویرایش بالاخره باید به توییتر اضافه شود، گفت که جزو اولویت ها نیست.

جک دورسی

مدیرعامل توییتر دلیل اضافه نشدن دکمه ویرایش را به طراحی اولیه توییتر ربط داده و می گوید:

«ما به عنوان سرویس SMS کارمان را شروع کردیم. همانطور که می دانید وقتی پیامک می فرستید، دیگر امکان ویرایش آن وجود ندارد. ما می خواستیم این رویه و حس و حال سال های اولیه را حفظ کنیم.»

دورسی اضافه می کند که با وجود تغییر سیاست های توییتر، اضافه شدن دکمه ویرایش همچنان جزو اولویت ها نیست. دورسی می گوید ویرایش توییت ها مزایای مختلفی از جمله تصحیح غلط های نگارشی و لینک ها را دارد ولی از آن سو می توان با ویرایش محتوای اصلی کاربران را فریب داد.

جک دورسی می گوید با این تفاسیر احتمالاً هیچ گاه دکمه ویرایش به پست ها اضافه نخواهد شد. البته وی پاسخ قاطعانه ای نداد و در جمله خود از کلمه «احتمالاً» استفاده کرد؛ بنابراین شاید در آینده این دکمه اضافه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۷ دی ۱۳۹۸

    نباید اضافه شه

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۶ دی ۱۳۹۸

    test

مطالب پیشنهادی