ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفر به ماه
علمی

میلیاردر ژاپنی در جستجوی شریک زندگی برای سفر به ماه

شاید در ابتدا شبیه به پلات یک فیلم علمی-تخیلی به نظر بیاید اما واقعیت دارد؛ یوسوکو مائزاوا میلیاردر ژاپنی اعلام کرده که برای سفر تفریحی اش به ماه به دنبال یک همدم و همراه است. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

شاید در ابتدا شبیه به پلات یک فیلم علمی-تخیلی به نظر بیاید اما واقعیت دارد؛ یوسوکو مائزاوا میلیاردر ژاپنی اعلام کرده که برای سفر تفریحی اش به ماه به دنبال یک همدم و همراه است.

غول دنیای مد ژاپن، مائزاوا که اخیرا از نامزد خود جدا شده برای پیدا کردن بانویی که «شریک عمر» او شود و در سفر توریستی اش با فضاپیمای اسپیس اکس او را همراهی نماید درخواستی را در رسانه های آنلاین دنیا منتشر کرده است. او قرار است در سفری که برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده عازم فضا شود و گشتی به دور ماه داشته باشد.

مائزاوای ۴۴ ساله در یک پست وبلاگی اینطور نوشته است:

حس تنهایی و پوچی به آرامی بر من مستولی می شود و همزمان تنها یک چیز وجود دارد که فکرم را به خود مشغول کرده؛ اینکه همچنان بانویی را دوست داشته باشم. من به دنبال شریکی برای زندگی ام هستم. شریکی که در آینده نیز با من باشد. می خواهم از فضا، پیام عشق و صلح خود را فریاد بزنیم.

مائزاوای عاشق پیشه وبسایت آنلاین بسیار محبوب Zozotown را در ژاپن پی ریزی کرده که در زمینه عرضه پوشاک فعالیت می کند و ارزش حدودی آن طبق برآورد فوربس برابر با دو میلیارد دلار است.

او برخلاف کارآفرینان هموطن خود شخصیتی عجیب و غریب دارد و نامش در سال ۲۰۱۸ میلادی بر سر زبان ها افتاد؛ یعنی زمانی که شرکت اسپیس اکس اعلام کرد پروازی را با استفاده از استارشیپ برای او برنامه ریزی کرده است.

او که از کلکسیون دارهای مطرح ژاپن هم هست در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد شش تا هشت هنرمند را هم در این سفر همراه با خود به ماه می برد و الهام بخش آنها می شود تا آثاری فاخر را خلق نمایند.

مائزاوا در وبسایت خود نوشته که به باورش این سفر فرصت خوبی برای او خواهد بود تا به صورت جدی با ایده «عشق مستمر به یک زن» روبرو شود. آنطور که در پیش نیازهای شخصیتی برای این فرد آمده، علاقمندان به همراهی این میلیاردر باید عاشق سفر به فضا باشند و همواره دیدگاهی مثبت نسبت به جهان داشته باشند. اشاره کنیم که تنها یک روز تا ارائه درخواست به مائزاوا فرصت باقیست!
قرار است از فرایند پیدا کردن شریک زندگی برای مائزاوا نیز فیلمی مستند به نام عاشقان ماه تهیه شود و در یکی از شبکه های داخلی ژاپن پخش گردد.

cnn
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۶ دی ۱۳۹۸

    ۹ میلیون دلار هم توی توییتر بین ممبرهاش پخش کرد

مطالب پیشنهادی