ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیشنهاد 26 میلیون دلاری هواوی به توسعه دهندگان اپلیکیشن

هواوی قصد دارد با سرمایه ای 26 میلیون دلاری برنامه نویسان را به توسعه اپلیکیشن برای فروشگاه خود ترغیب کند. این شرکت روز چهارشنبه در رویدادی که در شهر لندن برگزار شد، از توسعه دهندگان ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

هواوی قصد دارد با سرمایه ای 26 میلیون دلاری برنامه نویسان را به توسعه اپلیکیشن برای فروشگاه خود ترغیب کند.

این شرکت روز چهارشنبه در رویدادی که در شهر لندن برگزار شد، از توسعه دهندگان ایرلندی و انگلیسی درخواست کرد تا برای فروشگاه این شرکت یعنی AppGallery اپلیکیشن بسازند.

مدیران هواوی در این مراسم ضمن تبلیغ اکوسیستم خود، از اپ استور و گوگل پلی انتقاد کرده و گفتند هواوی تنها 15 درصد از درآمد توسعه دهندگان را به خود اختصاص می دهد و به مالیات 30 درصدی اپل و گوگل اشاره کردند.

پی 40 پرو هواوی
پی 40 پرو، جدیدترین پرچمدار هواوی از اپلیکیشن های گوگل محروم است.

مدیران کمپانی چینی یاد شده با اشاره به اینکه تبلیغات برای آنها اهمیتی ندارند، از ساخت فروشگاهی که نوتیفیکیشن های کمتری را نسبت به اپ استور و گوگل پلی به کاربر ارسال می کند، خبر داده و از حریم شخصی بالای آن سخن گفتند. به گفته آنها توسعه دهنده می تواند اپلیکیشن خود را در صفحه اصلی گوشی کاربر تبلیغ کند.

در این مراسم در مورد سیستم عامل هارمونی صحبت چندانی نشد. در حال حاضر گوشی های هواوی با نسخه متن باز سیستم عامل اندروید به بازار عرضه می شوند و این شرکت تاریخ دقیق جایگزینی اندروید را اعلام نکرده؛ البته یکی از مدیران این شرکت از آماده شدن هارمونی در اواسط سال 2020 خبر داده است.

آمازون، اسنپچت، تیک تاک و فورتنایت اپلیکیشن های قابل توجه AppGallery هستند و باقی اپ ها ناشناخته هستند.

آمریکا اواسط سال گذشته میلادی کمپانی هواوی را در لیست تحریم ها قرار داد و از مراوده شرکت های آمریکایی با آن جلوگیری کرد. گوگل نیز محصولات کمپانی چینی مذکور را از اپلیکیشن های خود محروم کرد.

این اقدام پیامد سنگینی برای هواوی داشت و به این معنی بود که دیگر اپلیکیشن های گوگل به طور پیش‌فرض روی گوشی های این شرکت نصب نخواهند شد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت گوشی های هواوی در کشورهای غربی، دسترسی به اپلیکیشن هایی مثل پلی استور، جیمیل و گوگل مپس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali R
    Ali R | ۲۸ دی ۱۳۹۸

    اینکه فورتنایت اومده خودش بسیار بسیار جالبه:huawei:

مطالب پیشنهادی