ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین رندر هواوی پی 40 پرو بدنه سرامیکی و دوربین پنج‌گانه را نشان می‌دهد

«ایوان بلس» (Evan Blass) که از وی به عنوان پادشاه افشاگران دنیای تکنولوژی یاد می شود، جدیدترین رندر هواوی پی 40 پرو را منتشر کرد. به عقیده بلس هواوی پی 40 پرو بدنه سرامیکی داشته ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

«ایوان بلس» (Evan Blass) که از وی به عنوان پادشاه افشاگران دنیای تکنولوژی یاد می شود، جدیدترین رندر هواوی پی 40 پرو را منتشر کرد.

به عقیده بلس هواوی پی 40 پرو بدنه سرامیکی داشته و گوشه های آن خمیده خواهند بود. جالب ترین بخش طراحی، ماژول عظیم دوربین است که پنج سنسور را در خود جای داده که یکی از آنها دوربین تله فوتو پریسکوپی خواهد بود.

رندر هواوی پی 40 پرو

بر اساس اطلاعات فنی کمپانی Leica، دوربین های هواوی پی 40 پرو فاصله کانونی معادل 240-18 میلی متر را پوشش می دهند که به معنی دستیابی به بزرگنمایی بیش از 13 برابری به کمک نرم افزار بین دوربین های فوق عریض و تله فوتو خواهد بود.

در پنل جلو نمایشگر بدون ناچ به چشم می خورد که در حفره گوشه سمت چپ آن دو دوربین سلفی قرار گرفته اند. دکمه های ولوم و پاور نیز همچنان در محل همیشگی خود در فریم راست تعبیه شده اند. در فریم پایین درگاه USB-C و اسپیکر به چشم می خورد. متاسفانه خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیست.

هواوی پی 40 و پی 40 پرو اوایل فروردین ماه سال آینده در پاریس معرفی خواهند شد. بر اساس گزارشاتی که قبلاً منتشر شده اند، این دو محصول از رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید 10 برخوردارند ولی همانند میت 30 از اپلیکیشن های گوگل بی بهره خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • raminshayesteh
    raminshayesteh | ۲۷ دی ۱۳۹۸

    نمیدونم چرا طراحی دوربینش مثل سامسونگ اس20 هست!

مطالب پیشنهادی