ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 12 از فیس آیدی بهبود یافته و دوربین ToF برخوردار است

بر اساس جدیدترین پیش بینی تحلیلگران شرکت Barclays، آیفون 12 از نسخه جدید فیس آیدی و همچنین دوربین سه بعدی با قابلیت نقشه سازی از اتاق بهره خواهد برد. قابلیت فیس آیدی آیفون 11 دستخوش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

بر اساس جدیدترین پیش بینی تحلیلگران شرکت Barclays، آیفون 12 از نسخه جدید فیس آیدی و همچنین دوربین سه بعدی با قابلیت نقشه سازی از اتاق بهره خواهد برد.

قابلیت فیس آیدی آیفون 11 دستخوش تغییراتی شده و نسبت به قبل سریع تر عمل می کند. حال طبق پیش بینی های شرکت Barclays این قابلیت در آیفون 12 باز هم بهبود پیدا خواهد کرد. البته این شرکت به جزئیات این مورد اشاره ای نکرد.

شرکت یاد شده می افزاید مدل های پرچمدار آیفون 12 که جانشین آیفون 11 پرو و مدل پرو مکس می شوند، از دوربین زمان پرواز (ToF) بهره مند هستند که به آنها اجازه ایجاد نقشه سه بعدی از اتاق را داده و قابلیت های واقعیت افزوده را بهبود خواهد داد.

رندر آیفون 12

توسعه دهندگان به کمک واقعیت افزوده اجسام مجازی را به دنیای واقعی اضافه می کنند. البته این قابلیت زمانی بیشترین کارایی را دارد که آیفون بتواند اتاق را به خوبی تشخیص دهد.

دوربین زمان پرواز در حال حاضر در گوشی هایی مثل گلکسی نوت 10 پلاس به کار رفته که به کاربر اجازه می دهد اجسام درون عکس را به مدل سه بعدی تبدیل کند. سپس می توان به کمک چاپگر سه بعدی، مدل را پرینت کرد.

دوربین ToF داده های عمق را نیز فراهم کرده و انتظار می رود با تشخیص دقیق تر لبه های سوژه، کیفیت تصاویر پرتره آیفون 12 را بهبود دهد. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل اوایل مرداد ماه امسال مجهز شدن آیفون 12 به دوربین زمان پرواز را پیش بینی کرده بود.

به عقیده وی سال 2020 دو مدل آیفون پریمیوم با نمایشگرهای 5.4 و 6.7 اینچی و یک مدل 6.1 اینچی که مدل پایه خواهد بود، به بازار عرضه خواهند شد. شایعه شده کمپانی کوپرتینویی از جانشین آیفون SE با طرحی شبیه به آیفون 8 در نیمه نخست سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی