ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اطلاعات کامل شیائومی می ۱۰ پرو؛ از زمان معرفی تا رندرهای جدید

شیائومی قرار است ماه آینده از پرچمدارهای جدید خود در قالب سری می ۱۰ رونمایی کند اما چند هفته مانده به این رویداد تصاویر زنده منتسب به آن به دست رسانه ها رسیده است. شبکه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

شیائومی قرار است ماه آینده از پرچمدارهای جدید خود در قالب سری می ۱۰ رونمایی کند اما چند هفته مانده به این رویداد تصاویر زنده منتسب به آن به دست رسانه ها رسیده است.

شبکه اجتماعی ویبو که صدها میلیون چینی را گرد هم آورده، به پایگاهی برای افشای اطلاعات گجت ها پیش از رونمایی بدل شده است. اینبار نوبت به شیائومی می ۱۰ پرو بود که تصاویرش قبل از معرفی دیده شوند. بر اساس این تصاویر پرچمدار مذکور  از دوربین چهارگانه با دو فلاش بهره خواهد برد و پنل پشتی آن تا حد زیادی شبیه می نوت ۱۰ است.

چیدمان عمودی دوربین اصلی در نوع خود جالب است. در بخش بالایی این ماژول سه دوربین و فلاش در کنار هم قرار گرفته اند و پایین تر از آنها سنسور چهارم و فلاش دوم به صورت مجزا تعبیه شده اند. ستاره این ترکیب احتمالا سنسور واید ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت در پنل پشتی خبری از سنسور اثر انگشت فیزیکی نیست چرا که زیر نمایشگر کار شده است.

یکی دیگر از این عکس ها پنل جلویی را به تصویر می کشد اما چون نمایشگر خاموش است بعید نیست با یک ماکت طرف باشیم هرچند حضور جعبه و لوازم جانبی گوشی این احتمال را تضعیف می کند.

دیگر نکات مهم پیرامون گوشی نشان 5G روی جعبه و شارژ ۶۵ واتی است که پیش از این گمانه زنی های بسیاری را پیرامون آن شنیده بودیم. بر اساس شایعات موجود این شارژر قادر است باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی شیائومی می ۱۰ پرو را در ۳۵ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

بر اساس بنری که چند روز قبل منتشر شده بود شیائومی احتمالا سری می ۱۰ را روز ۲۲ بهمن معرفی خواهد کرد. البته دلیل این اقدام مشخص نیست چون مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰ هم برای همین روز رزرو شده و بدون تردید محصول شیائومی در سایه آن قرار خواهد گرفت.

 

تماشا کنید: ربات جدید MIT مثل گیاه رشد می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی