ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین دوشنبه سوری زمستان همراه اول؛ تا ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین

طرح دوشنبه سوری همراه اول کماکان ادامه دارد و اپراتور اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵

طرح دوشنبه سوری همراه اول کماکان ادامه دارد و اپراتور اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در قالب طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می رود که به گفته مسئولان همراه اول، این استقبال در دی ماه از مشترکان دارای سیم‌کارت Usim و مجهز به فناوری 4G گرم‌تر خواهد بود.

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و استفاده از بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری کد دستوری دوشنبه سوری همراه اول (#۶۴*۱۰۰*)، از پیشنهادهای این اپراتور بهره مند شوند.

دوشنبه سوری زمستانه همراه اول در دی ماه روز دوشنبه ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته های اینترنت ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان با شماره گیری کددستوری مذکور، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است تمامی مشترکان تا ساعت ۲۳:۵۹ دوشنبه ۳۰ دی فرصت دارند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع» بسته خود را فعال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح دوشنبه سوری همراه اول می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی