ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپدراگون 720G برای گوشی های میان رده 4G رونمایی شد

کوالکام در اوج تلاش شرکت ها برای مهاجرت به اینترنت نسل پنجم، در مراسمی در دهلی نو از چیپست اسنپدراگون 720G و همچنین اسنپدراگون 662 و 460 برای گوشی های میان رده و اقتصادی 4G ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

کوالکام در اوج تلاش شرکت ها برای مهاجرت به اینترنت نسل پنجم، در مراسمی در دهلی نو از چیپست اسنپدراگون 720G و همچنین اسنپدراگون 662 و 460 برای گوشی های میان رده و اقتصادی 4G رونمایی کرد.

نقطه اشتراک این چیپست ها پشتیبانی از وای فای 6 و سامانه ناوبری ماهواره ای هند (NAVIC) است. کوالکام تأکید می کند که چیپست های جدیدش در ایالات متحده و کشورهای دیگر نیز عرضه خواهند شد.

اسنپدراگون 720G

چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 720G که قدرتمندترین عضو چیپست های مذکور محسوب می شود، برای گوشی های میان رده تولید شده و حرف G در آن به معنی تمرکز بر گیمینگ است. این چیپست از تصویربرداری 4K و حداکثر رزولوشن 2520x1080 پشتیبانی کرده و نهایت سرعت دانلود 800 مگابیت بر ثانیه را فراهم می کند. شیائومی و ریلمی از جمله شرکت هایی هستند که از این تراشه در محصولات خود استفاده خواهند کرد.

اسنپدراگون 662 مدل ضعیف تر چیپست 720G بوده و سرعت پردازنده آن نهایتاً در حدود 2.0 گیگاهرتز است. مودم X11 نیز حداکثر سرعت دانلود 390 مگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد. به گفته سازنده این چیپست از دوربین سه گانه و قابلیت تعویض نرم بین دوربین ها پشتیبانی کرده و عکس ها را با فرمت HEIF ذخیره می کند.

اسنپدراگون 460 نیز تقریباً مشابه اسنپدراگون 662 بوده ولی به لطف هسته های جدید و بهبود معماری پردازنده گرافیکی، بیش از 50 درصد سریع تر از اسنپدراگون 450 عمل می کند.

به گفته کوالکام اسنپدراگون 720G در گوشی هایی که در سه ماه نخست سال جاری میلادی به بازار عرضه می شوند، به کار خواهد رفت و محصولات مجهز به اسنپدراگون 662 و 460 نیز تا پایان امسال روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی