ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20
تکنولوژی

قیمت خانواده سامسونگ گلکسی S20 فاش شد

به روز رسانی: گلکسی اس 20 رسما معرفی شد. تاکنون مشخصات کامل و رندرهای گلکسی اس 20 سامسونگ فاش شده اند و تنها موردی که ناشناخته باقی مانده بود، قیمت این محصول بود. حال به ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

به روز رسانی: گلکسی اس 20 رسما معرفی شد.

تاکنون مشخصات کامل و رندرهای گلکسی اس 20 سامسونگ فاش شده اند و تنها موردی که ناشناخته باقی مانده بود، قیمت این محصول بود. حال به لطف یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی قیمت تقریبی پرچمدار بعدی سامسونگ نیز فاش شد.

«Max Bernbach» از اعضای سایت XDA Developers قیمت گلکسی اس 20 (مدل 5G) را در توییتر منتشر کرد که بر اساس آن مدل پایه 850 دلار، مدل پلاس 950 دلار و مدل اولترا نیز 1200 دلار قیمت خواهند داشت. البته این قیمت ها نهایی نبوده و حافظه داخلی را شامل نمی شوند.

گلکسی اس 20 سامسونگ

گلکسی اس 20 (مدل 5G) در آمریکا و کره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد و مدل 4G نیز در کشورهایی روانه بازار می شود که اینترنت نسل پنجم هنوز در آنها راه اندازی نشده است.

گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ نیز حدوداً 1550 دلار قیمت گذاری خواهد شد که تقریباً 300 دلار از گلکسی اس 20 اولترا 5G گران تر است. احتمال دارد قیمت این گوشی تا پیش از رونمایی در تاریخ 22 بهمن تغییر کند.

گلکسی اس 20 از نمایشگر 6.2 اینچی دینامیک امولد با نرخ رفرش 120 هرتز، چیپست 7 نانومتری اگزینوس 990، رم احتمالاً 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است.

مدل پلاس از نمایشگر 6.7 اینچی و دوربین زمان پرواز (ToF) و مدل اولترا نیز که بزرگ ترین نمایشگر را دارد (6.9 اینچ)، از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می برد. بر اساس شایعه ای که قبلاً منتشر شده، دوربین گلکسی اس 20 اولترا بزرگنمایی 30 برابری هیبریدی و بزرگنمایی 100 برابری دیجیتال را به ارمغان می آورد.

گلسی اس 20 در تاریخ 23 اسفند یعنی حدودا یک ماه بعد از رونمایی، به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احـمـد ابـراهـیـمـی راد
    احـمـد ابـراهـیـمـی راد | ۲ بهمن ۱۳۹۸

    حیف ما که نمی تونیم اینارو بخریم .?

مطالب پیشنهادی