ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویجیاتو: بهترین بازی‌های دهه گذشته [تماشا کنید]

با شروع سال ۲۰۱۰ تا آخرین لحظه سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های زیادی توسط ناشران مختلف روانه بازار شدند که با تجربه خیلی از آن‌ها گریه کردیم، خندیدیم، به فکر فرو رفتیم، طرز فکرمان تغییر کرد ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

با شروع سال ۲۰۱۰ تا آخرین لحظه سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های زیادی توسط ناشران مختلف روانه بازار شدند که با تجربه خیلی از آن‌ها گریه کردیم، خندیدیم، به فکر فرو رفتیم، طرز فکرمان تغییر کرد و از همه مهمتر خاطره ساختیم. این یعنی خیلی از بازی‌های دهه اخیر، صرفا یک سرگرمی پوچ و بی‌ارزش نبودند. بلکه اکثرشان برای اولین بار تجربه‌هایی را ارائه می‌کردند که نه کم‌نظیر، بلکه بی‌نظیر بودند. به همین خاطر، تصمیم بر این شد تا یک قسمت برنامه ویدیویی ویجیاتو به همین بازی‌ها اختصاص داده شود. برای اینکه شما را با چند مورد از بهترین بازی های دهه اخیر آشنا کنیم، گریزی زدیم به متاکرتیک؛ سایتی که یک امتیاز واحد براساس امتیاز همه منتقدها ارائه می‌دهد و سال‌هاست که به عنوان معیاری برای درک کیفیت کلی یک بازی شناخته می‌شود.

لیستی که در این ویدیو با هم مرور می‌کنیم، ده بازی پر افتخار دهه گذشته میلادی براساس میانگین امتیازات سایت متاکرتیک است. پس در ادامه با ویجیاتو همراه باشید تا ده سال گذشته را زیر و رو کنیم و مروری بر خاطرات شیرین ده سال اخیر داشته باشیم. برای تماشا این ویدیو از شما دعوت می‌کنیم به کانال یوتوب ویجیاتو بروید، ما را سابسکرایب کنید و برنامه ویدیویی این هفته را از آنجا ببینید.

در یوتیوب تماشا کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی