ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید 10 قابلیت دسکتاپ مود را به گوشی های ال جی آورد

آپدیت اندروید 10 قابلیت جدید دسکتاپ مود (Desktop Mode) را به گوشی های ال جی آورده است. به کمک این حالت می توان گوشی را به مانیتور متصل کرد و کارهای مختلف را در صفحه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

آپدیت اندروید 10 قابلیت جدید دسکتاپ مود (Desktop Mode) را به گوشی های ال جی آورده است. به کمک این حالت می توان گوشی را به مانیتور متصل کرد و کارهای مختلف را در صفحه نمایش بزرگتر انجام داد.

ال جی به دلایلی نامعلوم قابلیت دسکتاپ مود را مسکوت نگه داشته و این قابلیت اولین بار توسط یکی از کاربران توییچ کشف شده است. وی پس از به روز رسانی گوشی V50 تینکیو خود به اندروید 10 از این قابلیت آگاه شد.

اندروید 10 دسکتاپ مود را به گوشی های ال جی آورد

دسکتاپ مود ال جی تقریباً شبیه قابلیت DeX سامسونگ بوده و کاربران می توانند به کمک آداپتور USB-C به HDMI، گوشی را به نمایشگر متصل کنند. پس از اتصال، پیغامی مبنی بر فعال کردن حالت اشتراک گذاری صفحه (Screen Sharing) در نمایشگر گوشی ظاهر می شود که با ضربه زدن روی آن، صفحه نمایش گوشی شبیه دسکتاپ ویندوز روی نمایشگر بزرگتر نمایش داده می شود.

این قابلیت شباهت زیادی به محیط دسکتاپ ویندوز داشته و کاربر می تواند کارهایی از قبیل انتخاب والپیپر، بازی، قرار دادن شورتکات برای اپ ها و باز کردن چند اپ را انجام دهد. علاوه بر این از طریق Taskbar کوچکی که در پایین صفحه قرار می گیرد، می توان به دکمه های ناوبری و نوتیفیکیشن های گوشی دسترسی داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۵ بهمن ۱۳۹۸

    دقیقا کپی dexشده که

مطالب پیشنهادی