ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برگزاری انتخابات با تلفن همراه برای اولین بار در تاریخ آمریکا

ساکنین شهرستان کینگ (King County) ایالت واشینگتن آمریکا می توانند به زودی و برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده، با تلفن همراه در انتخابات شهرستانی شرکت کنند. ساکنین شهرستان 1.2 میلیون نفره کینگ که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

ساکنین شهرستان کینگ (King County) ایالت واشینگتن آمریکا می توانند به زودی و برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده، با تلفن همراه در انتخابات شهرستانی شرکت کنند.

ساکنین شهرستان 1.2 میلیون نفره کینگ که شهر سیاتل را نیز در بر می‌گیرد، می توانند با وارد کردن نام و تاریخ تولد خود در سایت انتخابات وارد سیستم شده و پس از انتخاب نماینده مورد نظر و دادن امضای الکترونیک، رأی خود را ثبت کنند.

برگزاری انتخابات با گوشی در شهرستان کینگ برای اولین بار در تاریخ آمریکا

برگزارکنندگان انتخابات با تطبیق دادن امضا رأی را تأیید می کنند، که البته مشکلات خود را خواهد داشت. ثبت امضا در نمایشگر معمولاً سخت است و با امضای واقعی تفاوت هایی دارد؛ مسئولین این شهرستان برای حل این مشکل و همچنین ایجاد سابقه، رأی ها را چاپ خواهند.

مقامات شهرستان مذکور قصد دارند با این کار افراد بیشتری را به شرکت در انتخابات تشویق کنند؛ اقدامی که پیش بینی می شود نتیجه بخش باشد چون دردسر خارج شدن از منزل و حضور در صف را به همراه نداشته و تمام پروسه رأی دادن با گوشی انجام می شود.

مقامات آمریکایی می خواهند با انجام انتخابات شهرستان کینگ به کمک گوشی، از عملکرد این روش در انتخابات آگاه شوند. نگرانی های گسترده ای پیرامون هک شدن موبایل و دیگر اقدامات مداخله جویانه در انتخابات وجود دارد.

گوگل مدارکی دال بر دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا یافته و احتمال دخالت دوباره این کشور این بار از طریق گوشی رأی دهندگان وجود دارد. بنابراین اگر مقامات آمریکایی به دنبال برگزاری انتخابات های آینده به کمک گوشی در سطح کشوری هستند، باید انتخابات شهرستان کینگ را با نظارت دقیق انجام دهند تا احتمال تقلب یا مداخله از بین برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۳ بهمن ۱۳۹۸

    بخدا این هک میشه?

مطالب پیشنهادی