ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مسابقه درگ پورشه 911 و تسلا مدل 3
خودرو

مسابقه درگ پورشه 911 کاررا S و تسلا مدل 3 نسخه Performance [تماشا کنید]

تسلا مدل 3 یکی از پر سر و صداترین خودروهای حال حاضر جهان به شمار می رود. عملکرد بسیار عالی در برابر رقبا و فروش فراتر از انتظار برخی از عواملی هستند که این سدان ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

تسلا مدل 3 یکی از پر سر و صداترین خودروهای حال حاضر جهان به شمار می رود. عملکرد بسیار عالی در برابر رقبا و فروش فراتر از انتظار برخی از عواملی هستند که این سدان برقی را در کانون توجه نگه داشته اند. مدل 3 در چند نسخه و با پیشرانه هایی متنوع به فروش می رسد که از بین آنها نسخه Performance طرفداران زیادی دارد.

نیروبخش تسلا مدل 3 نسخه Performance پیشرانه ای دو موتوره است. این پیشرانه در مجموع 490 اسب بخار قدرت و 660 نیوتن متر گشتاور تولید نموده و هر چهار چرخ را به حرکت وادار می کند. برای خرید این نسخه از مدل 3 باید حدود 53 هزار پوند پرداخت کرد. با 1847 کیلوگرم وزن، این خودرو در کلاس خود جزو سنگین ترین مدل ها به شمار می رود.

مسابقه درگ پورشه 911 و تسلا مدل 3

مت واتسون و دیگر همکاران وی در Carwow که علاقه زیادی به مسابقه درگ دارند، باز هم به سراغ تسلا مدل 3 Performance رفته و توانایی های آن را این بار در برابر یکی از محبوب ترین کوپه های اسپرت یعنی پورشه 911 ارزیابی کرده اند.

مسابقه درگ پورشه 911 و تسلا مدل 3

پورشه 911 حاضر در این رویارویی عضوی از خانواده کاررا S است. اعضای این خانواده نیروی خود را از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو دریافت می کنند. طبق کاتالوگ این موتور توانایی تولید 450 اسب بخار قدرت و 530 نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و از طریق گیربکس 8 سرعته خودکار دوکلاچه نیروی خود را به چرخ های محور عقب ارسال می کند. پورشه 911 کاررا S وزنی برابر با 1590 کیلوگرم دارد و با بهایی در حدود 93 هزار پوند قابل خرید است.

مسابقه درگ پورشه 911 و تسلا مدل 3

همانطور که مشاهده می کنید تسلا مدل 3 از لحاظ پیشرانه برتری هایی نسبت به 911 کاررا S دارد، اما در مقابل این خودروی آلمانی از مزیت وزن کمتر برخوردار است.

حال که با مشخصات پورشه 911 کاررا S و تسلا مدل 3 نسخه Performance آشنا شدید، دعوت می کنیم ویدیوی رویارویی آنها را نیز مشاهده فرمایید. ذکر این نکته ضروری است از آنجایی که رقابتی میلی متری بین دو خودرو جریان پیدا می کند، در اولین فرصت تماشای ویدیوی ضمیمه شده را در برنامه های خود بگنجانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی