ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی
علمی

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

هواوی اعلام کرده که به خاطر اقدامات احتیاطی در رابطه با شیوع کروناویروس در ووهان چین کنفرانس توسعه دهندگان خود را به تعویق می اندازد. طبق اطلاعات مندرج در وبسایت هواوی این کنفرانس که قرار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

هواوی اعلام کرده که به خاطر اقدامات احتیاطی در رابطه با شیوع کروناویروس در ووهان چین کنفرانس توسعه دهندگان خود را به تعویق می اندازد. طبق اطلاعات مندرج در وبسایت هواوی این کنفرانس که قرار بود تحت عنوان HDC.Cloud 2020 در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ فوریه (مصادف با ۲۲ و ۲۳ بهمن ماه) در شنزن برگزار شود به تاریخ ۲۷ام و۲۸ام مارس (مصادف با ۸ام و ۹ام فروردین) موکول شده است. گفتنی است تا بحال ۱۷ نفر در چین به خاطر ابتلا به این ویروس مشابه به سارس به کام مرگ کشیده شده اند.

این کنفرانس که با محوریت کسب و کارها برپا می شود اصلی ترین رویداد شرکت چینی برای توسعه دهندگان آی تی محسوب می گردد. این کمپانی در تبلیغات رویداد مورد بحث چنین آورده است: ما می خواهیم تکنولوژی های ICT و همچنین توانمندی هایی که ظرف ۳۰ سال اخیر کسب کرده ایم را با شما به اشتراک بگذاریم. پردازنده های Kunpeng و Ascend ما موتورهای قدرتمندی خواهند بود که توسعه دهندگان در سراسر دنیا از آنها استفاده خواهند کرد.

البته هواوی احتمالا آخرین شرکت چینی نیست که رویدادهای آتی خود را به خاطر شیوع این ویروس به تعویق می اندازد و انتظار می رود که ظرف روزهای آتی بر شمار آنها اضافه شود. پیشتر تری گو مدیرعامل فاکسکان به کارکنان خود هشدار داده بود که از سفر به چین در جریان جشن سال نو خودداری کنند. کل شهر ووهان که بالغ بر ۱۱ میلیون جمعیت دارد حالا در قرنطینه به سر می برد و فرودگاه ها و ایستگاه های قطار آن تا اطلاع ثانویه تعطیل هستند.

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی

Gauden Galea نماینده چین در سازمان بهداشت جهانی در این باره گفته است:

مشخص نیست که اقدامات چین برای محدودساختن این ویروس تا چه حد موثر بوده اند اما تا جایی که من می دانم قرنطینه کردن شهری ۱۱ میلیون نفری اقدامی تازه در دنیای علم است. پیشتر چنین اقدامی برای حفظ بهداشت انجام نشده و در این مرحله نمی توانیم بگوییم که موثر واقع می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی