ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار جزئیات جدید از گلکسی زد فلیپ سامسونگ

یکی از افشاگران دنیای فناوری جزئیات بیشتری از گلکسی زد فلیپ از جمله نمایشگر شیشه ای بسیاز نازک و همچنین سخت افزار این گوشی منتشر کرد. اواخر آذر ماه اولین تصاویر از گوشی تاشو بعدی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

یکی از افشاگران دنیای فناوری جزئیات بیشتری از گلکسی زد فلیپ از جمله نمایشگر شیشه ای بسیاز نازک و همچنین سخت افزار این گوشی منتشر کرد.

اواخر آذر ماه اولین تصاویر از گوشی تاشو بعدی سامسونگ منتشر شدند و مدتی بعد افشاگر دیگری به نام «Ice Universe» از به کارگیری نوعی شیشه در نمایشگر OLED گلکسی زد فلیپ خبر داد که توسط سامسونگ «شیشه بسیار نازک» (UTG) نامیده می شود.

حال Max Weinbach از افشاگران سایت XDA Developers ضمن تأیید صحبت های فوق می گوید نمایشگر گلکسی زد فلیپ همانطور که در تصویر زیر دیده می شود، خط تا خواهد داشت:

وی می افزاید نمایشگر کوچکی که پس از بستن شدن قابل مشاهده است، اطلاعاتی نظیر میزان باتری و سرعت شارژ را نشان داده و می توان از آن به عنوان منظره یاب دوربین استفاده کرد. او با انتشار توییت بعدی تأکید کرد که ابعاد این نمایشگر 1 اینچ خواهد بود.

به گفته افشاگر مورد بحث گلکسی زد فلیپ همان گلکسی S10e است که قابلیت تا شدن داشته و از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس، حسگر اثر انگشت در لبه کناری، دو دوربین 12 مگاپیکسلی و نمایشگر دینامیک امولد با شیشه بسیار نازک برخوردار است. باتری آن از شارژ سریع 15 واتی و همچنین شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس پشتیبانی می کند.

اگر سامسونگ در گلکسی زد فلیپ از نمایشگر شیشه ای استفاده کند، نسبت به گلکسی فولد و موتورولا ریزر که نمایشگر پلاستیکی دارند برتری خواهد داشت و احتمالاً مشکلات صفحه نمایش گلکسی فولد را ندارد که بارها تاریخ عرضه را به تعویق انداخت و سازنده کره ای را مجبور کرد تا در طراحی آن تغییراتی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی