ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حسابفا
تکنولوژی

استارتاپ «حسابفا» حدود 2 میلیارد تومان از مدیریت ثروت ستارگان جذب سرمایه کرد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «مدیریت ثروت ستارگان» از سرمایه‌گذاری تقریبا ۲ میلیارد تومانی در یک کسب‌وکار فین‌تکی به نام «حسابفا» خبر داد. با احتساب این سرمایه‌گذاری، مدیریت ثروت ستارگان تاکنون روی ده تیم فین‌تکی کشور سرمایه‌گذاری‌ ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «مدیریت ثروت ستارگان» از سرمایه‌گذاری تقریبا ۲ میلیارد تومانی در یک کسب‌وکار فین‌تکی به نام «حسابفا» خبر داد. با احتساب این سرمایه‌گذاری، مدیریت ثروت ستارگان تاکنون روی ده تیم فین‌تکی کشور سرمایه‌گذاری‌ انجام داده است.

بر اساس گزارشی که مدیریت ثروت ستارگان منتشر ساخته، حسابفا که پس از آسان‌بورس، قسطا، رده، وامچی، شناسه و کارن کراد به جمع پورتفوی مدیریت ثروت ستارگان اضافه شده، دهمین استارتاپ فینتکی است که در سال ۹۸ موفق به جذب سرمایه از مدیریت ثروت ستارگان شده است و پانزدهمین عضو پورتفوی ستارگان محسوب می شود.

حسابفا، نرم‌افزار حسابداری آنلاین، ابری و تحت وب است که توانسته بستری نو و ساده جهت مدیریت مالی و حسابداری کسب و کارهای کوچک و متوسط را فراهم آورد. این نرم‌افزار حسابداری آنلاین ویژگی‌های B2B قابل توجهی دارد و به منظور بهبود افزایش سرعت پاسخگویی کسب و کارها و فراهم ساختن بستری ایمن و قدرتمند، از هر مکان، در هر زمان و با هر وسیله‌ای قابل دسترسی است. گفتنیست حسابفا مشتریان جهانی هم دارد و در حال حاضر برخی شرکت‌های اماراتی، چینی و عمانی نیز با حسابفا کار می‌کنند.

حسابفا

با نگاهی گذرا به اخبار منتشر شده از سرمایه‌گذاری‌های مدیریت ثروت ستارگان در سال ۹۸، این شرکت در زمینه سرمایه‌گذاری جسورانه روی اکوسیستم فین‌تک ایران تمرکز کرده است. در واقع باید گفت شرکت مدیریت ثروت ستارگان با سرعت قابل قبولی شرکت‌ها و استارتاپ‌های نوآور فعال در حوزه فینتک را بر اساس مدل «استارزآپ» خود ارزیابی نموده و در صورت تأیید نهایی، سرمایه گذاری می نماید.

مدیریت ثروت ستارگان یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) است که تمرکز خود را روی حوزه فین‌تک گذاشته است. این شرکت در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال به اقداماتی نظیر نهادسازی، شبکه‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها پرداخت و ضمن رصد و تحلیل فضای اکوسیستم استارتاپی فین‌تک، نتایج بررسی‌ها را در قالب سه کتاب مجزا منتشر ساخت. شایان ذکر است در سبد سرمایه‌گذاری مدیریت ثروت ستارگان نام‌های آشنایی از اکوسیستم فین‌تکی ایران نظیر پی‌پینگ، فون‌پی  و نیک‌استارتر به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی