ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صدراعظم آلمان: ایجاد ممنوعیت برای ارائه دهندگان اینترنت 5G خطرناک است

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در مجمع جهانی اقتصاد گفت که استفاده از شرکت های مختلف برای راه اندازی اینترنت نسل پنجم از لحاظ امنیتی بسیار حائز اهمیت بوده و وابستگی به یک شرکت زیان بار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در مجمع جهانی اقتصاد گفت که استفاده از شرکت های مختلف برای راه اندازی اینترنت نسل پنجم از لحاظ امنیتی بسیار حائز اهمیت بوده و وابستگی به یک شرکت زیان بار خواهد بود.

دولت آلمان چندین هفته است که درگیر قانونگذاری برای نحوه راه اندازی اینترنت 5G در این کشور است و در مورد استفاده از تجهیزات هواوی تردید دارد. اپراتورهای آلمانی همگی از مشتریان هواوی هستند و هشدار داده اند که ممنوعیت این شرکت چینی، برنامه آلمان برای راه اندازی اینترنت 5G را سال ها عقب خواهد انداخت و میلیاردها دلار ضرر مالی به این کشور وارد خواهد کرد.

آنگلا مرکل

آنگلا مرکل در مجمع جهانی اقتصاد که در داووس سوئیس در حال برگزاری است، بدون بردن اسمی از شرکت هواوی گفت که حذف ارائه دهندگان به طور کامل منطقی نیست. قانونگذاران محافظه کار دولت مرکل می گویند شرکت هایی که قرار است اینترنت 5G را در آلمان راه اندازی کنند، نباید در کشور خانگی خود تحت تأثیر مسائل سیاسی باشند.

ایالات متحده آمریکا ادعا می کند تجهیزات شرکت هواوی دارای درب پشتی (back door) هستند و به دولت چین اجازه جاسوسی از کشورها را می دهد. هواوی تمامی اتهامات را رد کرده است.

صدراعظم آلمان در مورد تغییرات اقلیمی نیز سخنرانی کرد و گفت که برقراری دیالوگ بین بدبین ها و معتقدین برای از بین بردن اختلافات ضروری است و اضافه کرد که باید عجله و بی قراری نسل جوان (احتمالاً گرتا تونبرگ) را به فال نیک گرفت و به نظرات آنها با دید مثبت نگریست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی