ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانشگاه چینهوا
تکنولوژی

کمک مالی اپل به گروه های فعال برای مقابله با ویروس کرونا

اپل به گروه های مختلف در چین که در حال مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستند، کمک مالی خواهد کرد. این موضوع را تیم کوک، مدیرعامل اپل از طریق توییتر اعلام نمود. در حالی که ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

اپل به گروه های مختلف در چین که در حال مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستند، کمک مالی خواهد کرد. این موضوع را تیم کوک، مدیرعامل اپل از طریق توییتر اعلام نمود.

در حالی که جهانیان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، تیم کوک امروز در توییتر ضمن تبریک سال نو چینی اعلام کرد اپل به تمام افراد و گروه هایی که مشغول کمک رسانی در این زمینه هستند، کمک مالی خواهد نمود.

جدیدترین گونه ویروس کرونا که با نام nCoV-2019 شناخته می شود، نوعی بیماری تنفسی است که شباهت زیادی به سارس (SARS) دارد. علائم این بیماری شبیه انفلوانزا هستند و فرد بیمار از تب، سرفه و تنگی نفس رنج می برد. همانند اکثر موارد مشابه، ویروس کرونا از طریق تماس با مخاط و مایعات بدنی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود.

طبق اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در تاریخ 8 دسامبر 2019 برابر با 17 آذر در شهر ووهان چین شناسایی شده و سپس به مناطق دیگر رسیده است. تا این لحظه بیش از 1300 مورد ابتلا و 41 مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری گزارش شده است.

اپل همین چند روز قبل آمادگی خود را برای کمک مالی به بحران جهانی قبلی یعنی آتش سوزی های گسترده در استرالیا اعلام کرده بود. البته ماهیت این کمک ها هنوز مشخص نیست، اما اپل پیش از این به گروه های محلی و سازمان های مرتبط با بحران کمک رسانده است.

گفتنیست در سال 2018 این شرکت بیش از یک میلیون دلار به آسیب دیدگان سیل کرالا در هند، سونامی اندونزی، آتش سوزی های کالیفرنیا و طوفان فلورنس کمک کرده است. آخرین کمک مالی این شرکت به اکتبر سال 2019 و آتش سوزی های کالیفرنیا بر می گردد. باید دید با شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان، آیا کمک های مالی شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی می تواند از وقوع بحران جهانی دیگری جلوگیری کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۷ بهمن ۱۳۹۸

    بنازم
    اولین شرکت جهانی که با عزمی راسخ و بی ریا برای شکست کرونا بلند شد?

مطالب پیشنهادی