ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین شوروم ایران روور توسط محمدرضا گلزار افتتاح شد

به تازگی محمدرضا گلزار و ایران روور در طی مراسمی نمایندگی و شوروم جدید خود را در بلوار صبا تهران افتتاح کرده اند. ایران روور یکی از فعالان صنعت خودروسازی در حوزه تجهیز و سفارشی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵

به تازگی محمدرضا گلزار و ایران روور در طی مراسمی نمایندگی و شوروم جدید خود را در بلوار صبا تهران افتتاح کرده اند.

ایران روور یکی از فعالان صنعت خودروسازی در حوزه تجهیز و سفارشی سازی خودروها در کشورمان بوده و محمدرضا گلزار نیز با نشان تجاری «ریزار رووِر» با این شرکت مشارکت کرده و به صورت رسمی نمایندگی و فروشگاهی در بلوار صبا تهران افتتاح کرده اند.

در طی مراسم رونمایی از این فروشگاه تعداد قابل توجهی از محصولات و تغییرات اعمال شده شرکت صنعتی روور در بلوار صبا در معرض دید عموم قرار گرفت. به طور کل می توان گفت که ریزار روور و ایران روور سفارش سازی خودروهای مختلف را با حفظ اصالت و استانداردهای لازم انجام می دهند. خودروهای حمل پول بانک، خودروهای امدادرسان، آمبولانس ها، خودروهای بیراهه نورد (آفرودی)، خودروهای تشریفات، کمپرها و… از جمله دستاوردهای این گروه فعال در صنعت خودرو است.

محمدرضا گلزار

تقویت و ارتقای پیشرانه و خدمات تزییناتی خاص از جمله اقداماتی است که این نمایندگی برای مشتریان خود انجام می دهند. به عنوان نمونه ایران روور و ریزار روور با شرکت های تجاری مانند MBS همکاری می کند. بازسازی و فیس لیفت خودروهایی مانند تویوتا لندکروزر و مرسدس بنز کلاس G نیز از جمله خدمات این نمایندگی و شرکت به حساب می آید.

لازم به ذکر است که علاقه مندان به حوزه تیونینگ، سفارشی سازی و تجهیزات مدرن خودروها می توانند همه روزه برای بازدید از نمایندگی ایران روور و ریزار روور به بلوار صبا تقاطع خیابان شریعتی مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی