ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بهترین بازی‌های اندروید که با بلواستکس روی پی‌سی قابل اجرا هستند

بلواستکس را دیگر همه می‌شناسند. این نرم‌افزار در واقع یکی از محبوب‌ترین امولاتورهای (شبیه‌سازها) اندروید برای پی‌سی و مک است که حدود 400 میلیون کاربر در دنیا دارد. با بلواستکس می‌توانید بسیاری از بازی‌های اندروید ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

بلواستکس را دیگر همه می‌شناسند. این نرم‌افزار در واقع یکی از محبوب‌ترین امولاتورهای (شبیه‌سازها) اندروید برای پی‌سی و مک است که حدود 400 میلیون کاربر در دنیا دارد. با بلواستکس می‌توانید بسیاری از بازی‌های اندروید را روی کامپیوترتان اجرا کنید و البته این تنها امکانی نیست که این امولاتور محبوب در اختیارتان قرار می‌دهد.

گرافیک بهبود یافته حتی در مقایسه با گوشی‌های گیمینگ و سطح بالا، امکان بازی کردن با کیبورد و در بعضی بازی‌ها امکان اتصال کنترلر برخی از مزایایی است که بلواستکس در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این کلکسیون بازی‌های قابل اجرا با بلواستکس هم نقطه قوت دیگر آن به حساب می‌آید و تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که بازی مد نظرتان را در آن خواهید یافت.

در مقاله پیش رو به معرفی محبوب‌ترین بازی‌هایی رفته‌ایم که می‌توانید با این امولاتور روی پی‌سی بازی کنید. بنابراین اگر دوست دارید بدانید که موبایل گیمرهای دنیا کدام بازی‌ها را بیشتر روی پی‌سی بازی می‌کنند با لیست بهترین بازی های بلواستکس همراه باشید. این را هم قید کنیم که نام بازی‌های معروفی مثل کال آو دیوتی موبایل و پابجی موبایل را در این لیست قید نکرده‌ایم و به سراغ بازی‌های دیگر رفته‌ایم.

AFK Arena

بهترین بازی های بلواستکس

در نگاه اول شاید AFK Arena یک بازی در سبک  gacha به نظر برسد اما به خاطر عمقی که در مکانیزم اتوپلی آن نهفته می‌تواند نظر علاقه‌مندان به سبک‌های مختلف را در دنیا جلب کند. داستان بازی کشش لازم را برای ادامه آن در اختیارتان قرار می‌دهد و علاوه بر این‌ها گرافیک و انیمیشن‌های بازی نیز بسیار حرفه‌ای و چشم‌نواز طراحی شده‌اند.

همین گرافیک روان و دیدنی باعث لطق دو چندان اجرای بازی روی پی‌سی می‌شود. دلیل دیگر برای امتحان AFK Arena روی پی‌سی امکان استفاده از کلیدهای ترکیبی در حین انجام بازی است که تحربه کاملا متفاوتی نسبت به بازی روی نمایشگر لمسی در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود AFK Arena برای بلواستکس

Rise of Kingdoms: Lost Crusade

این بازی را همان توسعه‌دهنده AFK Arena و البته Rise of Civilizations تولید کرده است. Rise of Kingdoms: Lost Crusade یک عنوان در سبک استراتژی است که گیم‌پلی آن هم شامل مبارزات همزمان می‌شود و هم به شما امکان توسعه قلمرو را می‌دهد. در این بازی 11 تمدن و 34 هیرو گنجانده شده‌اند که در کنار امکان اکتشاف و گسترش قلمرو، ساعت‌ها گیم‌پلی را به شما ارائه خواهد کرد.

علاوه بر این جامعه آماری بازیکنان آن بسیار زیاد است و امکان تشکیل اتحاد و کلن را هم دارید. آپدیت‌های مکرر هم برای بازی منتشر می‌شود بنابراین نگرانی از بابت برخوردن به باگ و مشکل را نخواهید داشت.

دانلود Rise of Kingdoms: Lost Crusade برای بلواستکس

Bleach Mobile 3D

طرفداران سری انیمه Bleach حتما علاقه‌مندند که بازی‌های ساخته شده از روی آن را نیز تجربه کنند. از بهترین عناوینی که بر اساس این سری محبوب ساخته شده یک نقش‌آفرینی اکشن هک اند اسلش با نام Bleach Mobile 3D است. اگر Bleach Brave Souls باید این را بگوییم که گیم‌پلی Bleach Mobile 3D یک سر و گردن بالاتر است و علاوه بر این صداپیشه‌های سری در آن حضور دارند و خط داستانی‌های مختلفی از آن را هم شامل می‌شود که برای طرفداران Bleach نکته مثبت دیگری به حساب می‌آید.

برای تکمیل این توضیحات شاید بد نباشد بدانید که سازندگان برخی از مکانیزم‌های ممورپج را هم در بازی گنجانده‌اند و بنابراین می‌توانید با دوستان یا سایر بازیکنان تیم تشکیل داده و بازی را به صورت گروهی انجام دهید.

دانلود Bleach Mobile 3D برای بلواستکس

State of Survival

بازی‌های زامبی‌کشی یا به طور کلی عناین سبک بقا روی موبایل کم نیستند و یکی از بهترین آن‌ها که اتفاقا روی بلواستکس هم در دسترس قرار گرفته State of Survival نام دارد. در این بازی علاوه بر اینکه باید قلمروتان یا همان محدوده امن برای فعالیت بازماندگان را گسترش دهید، بلکه باید کارهایی همچون نجات سایر بازماندگان و به خدمت گرفتن آن‌ها برای مبارزه با ویروس را نیز انجام دهید.

از آن سو می‌توانید برای متوقف کردن روند پیشروی ویروس هم تحقیق و بررسی کنید و استراتژی مناسبی برای دفاع از خودتان در مقابل حمله زامبی‌ها طرح ریزی کنید. همه این قابلیت‌ها در کنار هم بازی را از حالت هک اند اسلش یا اکشن صرف در می‌آورد و به آن عمق بیشتری می‌بخشد.

دانلود State of Survival برای بلواستکس

Modern Combat 5

تجربه بازی‌های اول شخص روی پی‌سی و با استفاده از ماوس و کیبورد همیشه لذت‌بخش‌تر از هر پلتفرم دیگری بوده و بازی‌های اول شخص موبایل هم از این قاعده مستثنا نیستند. یکی از بهترین‌ شوترهای اول شخص اندرویدی که می‌شود با بلواستکس روی پی‌سی اجرا کرد Modern Combat 5 است. Modern Combat در واقع جزو اولین بازی‌های FPS بود که برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شد.

شاید بتوان گفت گرافیک Modern Combat 5 در بین بازی‌های FPS موبایل یکی از بهترین‌هاست و با وجود مد تک نفره و چند نفره می‌تواند شما را راضی نگه دارد. البته تمرکز بازی بیشتر روی مد تک نفره گذاشته شده و اگر به دنبال تجربه یک شوتر آفلاین خوب می‌گردید دانلود و اجرای Modern Combat 5 روی پی‌سی برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

دانلود Modern Combat 5 برای بلواستکس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farshid
    farshid | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

    دانلود نرم افزار بازی psروی اندروید

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۷ بهمن ۱۳۹۸

    عاولی بود

مطالب پیشنهادی