ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنسور شیفت
موبایل

آیا آیفون 12 طراحی تکراری نسل قبل را به ارث می برد؟

مدت هاست شایعات مختلف از تغییرات عمده در طراحی آیفون 12 حکایت می کنند. حال گزارش جدید مدعی شده ظاهر آیفون 12 تغییر چندانی نسبت به آیفون 11 نخواهد کرد. سایت ژاپنی Mac Otakara با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

مدت هاست شایعات مختلف از تغییرات عمده در طراحی آیفون 12 حکایت می کنند. حال گزارش جدید مدعی شده ظاهر آیفون 12 تغییر چندانی نسبت به آیفون 11 نخواهد کرد.

سایت ژاپنی Mac Otakara با انتشار گزارشی مدعی شده شاسی فلزی آیفون 12 شباهت بسیار زیادی به آیفون 11 خواهد داشت با این تفاوت که لبه های آن کمی خمیده شده اند. این سایت می گوید این اطلاعات را از یک تأمین کننده چینی کسب کرده است.

گزارش مورد بحث با پیش بینی هایی که قبلاً تحلیلگران با سابقه ای از جمله «مینگ-چی کو» کرده اند، مخالفت می کند. کو گفته بود که آیفون 12 طراحی کاملاً جدیدی داشته و از برخی جهات شبیه آیفون 4 است؛ که به معنی وجود لبه های تیزتر نسبت به لبه های خمیده نسل فعلی خواهد بود.

البته این گزارش کاملاً با کو مخالف نبوده و مطابق پیش بینی قبلی وی می افزاید که آیفون 12 با نمایشگر 5.4 اینچی، 6.1 اینچی و 6.7 اینچی روانه بازار می شود. این گزارش ادعا می کند که گران قیمت ترین آیفون (احتمالاً آیفون 12 پرو مکس)، از آیفون 11 پرو مکس بلندتر و باریک تر خواهد بود.

رندر آیفون 12 با رنگ سرمه ای

«Max Weinbach» افشاگر سایت XDA Developers نیز پیش بینی کرده آیفون 12 پرو و مدل پرو مکس به جای رنگ سبز نیمه شب، در رنگ جدید سرمه ای (Navy Blue) به بازار عرضه خواهند شد. البته اپل احتمالاً تا زمان رونمایی نام این رنگ را به آبی فانتوم (Phantom Blue) تغییر خواهد داد.

اپل پتنت جدیدی برای یک نمایشگر اولد با حسگر داخلی نیز ثبت کرده که می توان از آن به عنوان تاچ آیدی و حسگر اثر انگشت استفاده کرد. این نمایشگر توانایی تشخیص انگشت خیس و نور محیطی را دارد. در حال حاضر معلوم نیست تاچ آیدی به آیفون 2020 یا آیفون سال آینده باز می گردد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی