ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

لغو سفر کارکنان شرکت‌های آمریکایی به چین به خاطر ویروس کرونا

فیسبوک و ریزر در کنار چند شرکت آمریکایی دیگر سفر کارمندان خود به چین را به خاطر شیوع ویروس کرونا محدود کردند. به گزارش بلومبرگ، فیسبوک همه سفرهای غیر ضروری کارمندانش به چین را کنسل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

فیسبوک و ریزر در کنار چند شرکت آمریکایی دیگر سفر کارمندان خود به چین را به خاطر شیوع ویروس کرونا محدود کردند.

به گزارش بلومبرگ، فیسبوک همه سفرهای غیر ضروری کارمندانش به چین را کنسل کرده و به کارمندانی که به تازگی از چین بازگشته اند توصیه کرده تا از منزل کار کنند. فیسبوک در چین ممنوع است ولی با این حال چندین دفتر در این کشور داشته و به کمک تأمین کنندگان چینی، محصولاتی مثل هدست واقعیت مجازی Oculus و خانواده محصولات Portal را تولید می کند.

شرکت ریزر نیز که با لوازم جانبی و لپ تاپ های گیمینگ شناخته می شود، اعلام کرد که تمام سفرهای کاری را به چین محدود کرده و از کارمندان خواسته تا از خانه کار کنند.

لغو سفرهای کاری شرکت های آمریکایی به چین به خاطر ویروس کرونا

ریزر نیز همانند فیسبوک و تعداد بیشماری از شرکت های فناوری در چین دفتر دارد و در همکاری با تأمین کنندگان چینی، برخی محصولات خود از جمله ماوس و کیبورد گیمینگ و همچنین هدست و لپ تاپ تولید می کند.

آمازون نیز تنها اشاره کرد که مطیع سازمان جهانی بهداشت است ولی از محدود کردن سفرها به چین سخنی به میان نیاورد. اپل، گوگل، مایکروسافت و برند گیمینگ HyperX از نظر دادن در این رابطه خودداری کرده اند.

چین دچار نوعی ویروس کرونا با نام 2019-nCoV شده که عضوی از خانواده ویروس هایی است که سال 2002 منجر به شیوع بیماری سارس شد. این ویروس از شهر ووهان چین نشأت گرفته و زنگ خطر را در سراسر دنیا به صدا در آورده است.

ویروس کرونا تاکنون جان 81 نفر را در چین گرفته و بیش از 3 هزار نفر از مردم جهان را که بیشتر آنها در شهر ووهان ساکنند، به خود مبتلا کرده است. تاکنون پنج نفر نیز در ایالات متحده به این ویروس مبتلا شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی