ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آتاری
تکنولوژی

بهشت گیمرها؛ هتل گیمینگ آتاری در ۸ شهر آمریکا افتتاح می‌شود

آتاری پس از این که بازار کنسول‌های خانگی را همان چند دهه پیش به دیگر همتایان خود واگذار کرد، دیگر نتوانست آن شکوه سابق را به دست بیاورد. از همین رو این کمپانی ژاپنی تصمیم ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

آتاری پس از این که بازار کنسول‌های خانگی را همان چند دهه پیش به دیگر همتایان خود واگذار کرد، دیگر نتوانست آن شکوه سابق را به دست بیاورد. از همین رو این کمپانی ژاپنی تصمیم گرفته تا با ورود به بازار هتل ‌داری، دین خود به صنعت گیمینگ را به گونه دیگری ادا کند. آتاری قصد دارد با کمک شرکای تجاری خود، هتل‌هایی با محور گیمینگ بسازد تا قشر گیمر را به اقامت در این هتل‌های جالب ترغیب کند.

این کمپانی با همکاری شرکت‌های ملکی True North و GSD قرار است ۸ هتل گیمینگ محور را در شهر‌های آستین، شیکاگو، دنور، لاس وگاس، سانفرانسیسکو، سن خوزه و سیاتل بسازد. امکانات این هتل‌ها نیز تماما برای گیمرها بهینه‌سازی شده است. افرادی که در هتل‌های آتاری اقامت کنند، می‌توانند از زمین‌های بازی AR و VR به همراه سالن‌های مخصوص برای برگزاری مسابقات ورزشی الکترونیکی بهره ببرند.

آتاری

امکانات رفاهی دیگری نظیر باشگاه، سینما، سالن‌های جلسه، رستوران، بار و مکان‌های کار دسته‌جمعی نیز در هتل‌های آتاری تعبیه شده‌اند تا خانواده‌ها یا اشخاصی که در این هتل‌ها اقامت دارند، نهایت آرامش و راحتی را تجربه کنند. البته تصور کنید که شما قرار ملاقات کاری دارید که نیاز به جدیت بالایی دارد، در حالی که چند متر آن طرف‌تر و در سالن کناری، چند صد نفر در حال رقابت برای کسب مقام اول در بازی فورتنایت هستند. این حالت به تنهایی باعث می‌شود تا بسیاری از افراد قید اقامت در این هتل‌ها را بزنند.

آتاری ۵ درصد از درآمد این هتل‌ها را دریافت می‌کند و همچنین برای این قرارداد نیز ۶۰۰ هزار دلار به حساب این کمپانی واریز شده که اولین هتل قرار است در آریزونا ساخته شود. البته با نیم‌نگاهی به روند پیشرفت کنسول CVS رترو آتاری، کمی نگران می‌شویم زیرا معمار ارشد این کنسول می‌گوید ۶ ماه شده که حقوقی دریافت نکرده است. همین دلیل کافی بود تا با خود فکر کنیم کمپانی آتاری که نام قدیمی و نام‌آشنا در دنیای گیم حساب می‌شود، حتی نمی‌تواند از پس ساخت کنسول خود بر بیاید در نتیجه چگونه می‌خواهد پا به عرصه هتل‌داری بگذارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۹ بهمن ۱۳۹۸

    آتاری ژاپنی نیست
    https://en.wikipedia.org/wiki/Atari

مطالب پیشنهادی