ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پوکو X2 هفته آینده با نمایشگر 120 هرتزی معرفی می‌شود

پوکو پس از جدایی از شیائومی و تبدیل شدن به یک برند مستقل، به زودی اولین گوشی خود به نام پوکو X2 را با ویژگی های قابل توجه رونمایی خواهد کرد. پوکو X2 با تأکید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

پوکو پس از جدایی از شیائومی و تبدیل شدن به یک برند مستقل، به زودی اولین گوشی خود به نام پوکو X2 را با ویژگی های قابل توجه رونمایی خواهد کرد.

پوکو X2 با تأکید روی نرخ رفرش بسیار بالا برای گیمینگ در توییتر معرفی شد. پوکو در اقدامی تبلیغاتی، لندینگ پیج اختصاصی برای این محصول طراحی کرده که اگر با موبایل از آن بازدید شود، ابزاری برای اندازه گیری نرخ رفرش روی نمایشگر نقش می بندد.

پوکو با این ابزار نرخ رفرش 90 هرتزی محصولاتی مثل وان پلاس 7T و پیکسل 4 را نیز به سخره می گیرد. این یعنی نمایشگر پوکو X2 به احتمال زیاد نرخ رفرش 120 هرتزی دارد.

پوکو X2

پوکو X2 از دوربین 64 مگاپیکسلی (سنسور IMX686 سونی) برخوردار است. این دوربین در شیائومی ردمی K30 پرو نیز به کار رفته و به نظر می رسد محصول جدید پوکو علاوه بر دوربین، از لحاظ سخت افزاری نیز اشتراکات زیادی با پرچمدار شیائومی دارد.

گوشی مورد بحث چیپست اسنپدراگون خواهد داشت که توسط سیستم خنک کنندگی مایع دمای آن در سطح بهینه باقی می ماند. هنوز نوع چیپست مشخص نشده ولی پیش بینی می شود اسنپدراگون 865 و یا حتی اسنپدراگون 765G باشد.

پوکو X2

انتظار می رود پوکو X2 همانند پوکو F1 قیمت رقابتی داشته باشد. البته یک سال و نیم از تاریخ عرضه پوکو F1 می گذرد و بازار موبایل با انواع و اقسام گوشی های جدید اشباع شده؛ بنابراین باید دید پوکو می تواند تجربه موفق پوکو F1 را تکرار کرده و توجه کاربران را به خود جلب کند؟ پاسخ این سؤال هفته آینده مشخص می شود.

پوکو X2 سه شنبه هفته آینده (15 بهمن) در دهلی نو رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MO7
    MO7 | ۸ بهمن ۱۳۹۸

    Good

مطالب پیشنهادی