ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تامین کنندگان اپل
تکنولوژی

کرونا ویروس چه تاثیری روی کسب و کار اپل داشته است؟

طبق اعلام دولت چین، اجرای قوانین سفت و سخت برای جلوگیری از شیوع کروناویروس مدتی است که در ووهان و دیگر شهرهای این کشور آغاز شده؛ بیماری مهلکی که بخاطر خوردن خفاش و مار به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

طبق اعلام دولت چین، اجرای قوانین سفت و سخت برای جلوگیری از شیوع کروناویروس مدتی است که در ووهان و دیگر شهرهای این کشور آغاز شده؛ بیماری مهلکی که بخاطر خوردن خفاش و مار به انسان منتقل شده و تاکنون جان ۸۰ نفر را در چین گرفته است. سیستم حمل و نقل عمومی عملا در ووهان مختل و کسب و کارها و مدارس تعطیل شده اند. جشن هایی هم که به مناسبت آغاز سال نوی چینی تدارک دیده شده بودند لغو و هرگونه ورود و خروج به این شهر ممنوع اعلام شده است.

به همین خاطر فاکسکان (تامین کننده اپل) به آن دسته از کارکنانش که به مناسبت سال نوی چینی به تایوان سفر کرده اند دستور داده که برای مدت بیشتری در این کشور بمانند و به کارخانه ووهان برنگردند.

فاکسکان علاوه بر این درخواست فرایندهای نظارتی برای پایش سلامت کارکنانش را در کارخانه ووهان تقویت کرده. این شرکت علاوه بر ارائه ماسک های صورت به کارکنانش آنها را ملزم کرده که به صورت روزانه دمای بدن خود را اندازه گیری کنند. همانطور که قبلا در خبرها خواندید تب یکی از علائم ابتدایی این بیماری است هرچند که پایش تب همیشه هم کافی نیست چراکه طبق تازه ترین اطلاعات این ویروس می تواند تا چندین روز بدون ایجاد تب در بدن فرد حضور داشته باشد.

تامین کنندگان اپل

با این حال فاکسکان اعلام کرده هیچکدام از جداول زمانی تولید خود را به خاطر کروناویروس تغییر نمی دهد و قصد تعطیلی کارخانجاتش را به خاطر شیوع این بیماری ندارد. این شرکت تاکید کرده که شرایط را پایش می کند اما پیش بینی کرده که شرایط تاثیری روی تعهدات تولیدی اش نخواهد داشت.

فاکسکان همچنین تاکید کرده که به خاطر برخی سیاست گذاری ها و حساسیت های اطلاعاتی نمی تواند در مورد اقدامات تولیدی خاص خود نظر بدهد اما تایید می کند که تدابیر لازم را در نظر گرفته تا مطمئن شود که به کلیه تعهدات جهانی خود عمل می کند.

گفتنی است روز گذشته تیم کوک مدیرعامل اپل در جلسه ای که برای اعلام نتایج عملکرد مالی این شرکت ترتیب داده شده بود خبر داد که اپل تامین کنندگانی در ناحیه ووهان چین دارد. او اعلام کرد که اپل منابع جایگزینی را برای تامین این قطعات در نظر گرفته و در تلاش است که هر گونه کاهش تولید به خاطر کروناویروس را جبران کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی