ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر رسمی مراسم آنپکد 2020 سامسونگ منتشر شد [تماشا کنید]

سامسونگ تیزر یکی از بزرگ ترین رویدادهای خود در سال جاری میلادی یعنی رویداد آنپکد 2020 (Unpacked) را منتشر کرد. پیش بینی می شود سازنده کره ای در این مراسم که 22 بهمن برگزار می ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

سامسونگ تیزر یکی از بزرگ ترین رویدادهای خود در سال جاری میلادی یعنی رویداد آنپکد 2020 (Unpacked) را منتشر کرد. پیش بینی می شود سازنده کره ای در این مراسم که 22 بهمن برگزار می شود، از خانواده گلکسی اس 20 و همچنین گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ رونمایی کند.

این تیزر با عنوان «تغییر شکل آینده» اطلاعات چندانی فاش نکرده و شاید جالب ترین نکته در مورد آن، نمایش محصولات جدید سامسونگ زیر پوشش باشد:

با توجه به شایعاتی که تاکنون در مورد محصولات جدید سامسونگ منتشر شده اند، می توان تا حدودی به نحوه تغییر شکل آینده توسط این سازنده کره ای پی برد. بدون شک گل سرسبد رویداد آنپکد امسال، خانواده گلکسی اس 20 خواهد بود که گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا را شامل می شود.

اواخر دی ماه مشخصات کامل خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 فاش شد که بر اساس آن گلکسی اس 20 از نمایگشر 6.2 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز، چیپست اگزینوس 990، رم احتمالاً 12 گیگابایتی و دوربین سه گانه برخوردار است.

سامسونگ از گلکسی زد فلیپ در رویداد آنپکد 2020 رونمایی می کند

پیش بینی می شود سامسونگ در رویداد مذکور از گلکسی زد فلیپ نیز رونمایی کند. زد فلیپ دومین گوشی تاشو سامسونگ بوده و با موتورولا ریزر رقابت خواهد کرد. این محصول از چپست اسنپدراگون 855 پلاس، 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برخوردار است. به تازگی رندرهای رسمی و همچنین مشخصات کامل این گوشی منتشر شدند.

شایعه شده گلکسی زد فلیپ قیمت بسیار کمتری نسبت به گلکسی فولد خواهد داشت و برخی افشاگران از قیمت تقریبی 1400 دلاری آن خبر داده اند. باید تا زمان برگزاری مراسم آنپکد (22 بهمن) صبر کرد و دید شایعات در مورد قیمت این گوشی تا چه حد درست بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی