ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اموجی جدید
نرم افزار و اپلیکیشن

کنسرسیوم یونیکد از ۱۱۷ اموجی جدید برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد

کنسرسیوم یونیکد امروز رسما طرح مربوط به ۱۱۷ اموجی جدید که قرار است در سال جاری میلادی به دستگاه های اندرویدی، آیفون ها، آیپدها و سیستم های مک بیایند را منتشر کرد. از جمله اموجی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

کنسرسیوم یونیکد امروز رسما طرح مربوط به ۱۱۷ اموجی جدید که قرار است در سال جاری میلادی به دستگاه های اندرویدی، آیفون ها، آیپدها و سیستم های مک بیایند را منتشر کرد. از جمله اموجی های اضافه شده به نسخه ۱۳ اموجی ها میتوان از ژست «دست ایتالیایی» نام برد که برای اشاره به خوب بودن و بی نقص بودن یک موضوع به کار میرود. نینجاها، اعضای آناتومیک بدن، چهره خندان با اشک در چشم، چهره حاکی از تنفر، حیوانات، غذاهای جدید و بسیاری موارد دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده اند که در ادامه برخی از آنها معرفی میکنیم.

طبق گزارشی که در نشریه Emojipedia درج گردید فهرست تایید شده اموجی های نسخه ۱۳ امروز رسما توسط کنسرسیوم یونیکد منتشر شد و حاوی ۱۱۷ اموجی جدید است که تا پایان امسال به آیفون، آیپد و مک اضافه می شوند.

اپل معمولا اموجی های جدید را همزمان با انتشار تازه ترین آپدیت عمده برای سیستم عامل های خود به آنها اضافه می کند و این اتفاق طبق آنچه در سنوات گذشته شاهد بوده ایم در پاییز رخ می دهد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم اموجی های جدید موضوعات مختلفی را شامل می شوند که از حیوانات جدید نظیر گربه سیاه، خرس قطبی و سیل گرفته تا انواع غذاها و نوشیدنی ها نظیر چای حبابی، فودو، تاماله، اعضای بدن، ابزارهای جدید، بومرنگ، حشرات و حتی نینجاها را در بر می گیرد.

اموجی جدید

البته در مجموعه ۱۱۷ عددی از اموجی های جدید، موارد بلااستفاده و بدون کاربرد هم دیده می شود که از آن جمله میتوان به یک تکه سنگ، کرم خاکی یا کنده درخت اشاره کرد و مشخص نیست که کدام شخص یا شرکتی درخواست اضافه شدن آنها را مطرح کرده و چه کاربردی میتوانند داشته باشند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که برای علاقمندان به دنیای خودرو نیز یک کامیون تازه که البته چندان هم پیشرفته نیست به این مجموعه اضافه شده و اگر اهل هنر باشید میتوانید در پیام های متنی یا توییت های خود از تصویر نینجا با تمامی تناژهای رنگی پوست استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • arsalan20
    arsalan20 | ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

    چه خبره ! خیلی هاشون اصلا استفاده نمیشن . الکی شلوغش دارن میکنن

    • Arvin
      Arvin | ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

      ربطی نداره !باید تمام حالات و اشکال مختلف هر انسان و هر جسمی و موجودی رو را داخل ایموجی ها داشته باشیم. برای داشتن ارتباط مجازی بهتر!

مطالب پیشنهادی