ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ لذت چیدن بلوک‌ها

با اینکه استودیوی Noodlecake Games عناوین مطرح زیادی در حوزه بازی‌های موبایل توسعه داده و کارنامه نسبتا درخشانی از خود به جای گذاشته، اما در واقع با Alto's Odyssey و سپس Alto's Adventure بود که توانست ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

با اینکه استودیوی Noodlecake Games عناوین مطرح زیادی در حوزه بازی‌های موبایل توسعه داده و کارنامه نسبتا درخشانی از خود به جای گذاشته، اما در واقع با Alto's Odyssey و سپس Alto's Adventure بود که توانست نام خود را بین گیمرهای حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای موبایل جاودانه کند. به هر حال با وجود این موفقیت‌ها Noodlecake هم مثل هر استودیوی دیگری بازی‌های ناتمامی دارد که خیلی‌ها منتظر خبر انتشارشان هستند. یکی از این عناوین مورد انتظار، Summer Catchers نام دارد که برای اولین بار در سال 2017 توسط این استودیو معرفی شده بود.

بازی Summer Catchers

بازی مذکور یک عنوان در سبک ساید اسکرولر است و تقریبا مکانیزم‌هایی مشابه سایر بازی‌های هم سبک خود دارد. باید تا بیشترین حدی که می‌توانید ماشینتان را در جاده به پیش برانید، به موانع برخورد نکنید و علاوه بر آن سکه‌ها و جوایزی که سر راهتان قرار گرفته را بردارید تا با استفاده از آن‌ها خودرویتان را آپگرید کرده و رکوردهای بیشتری به ثبت برسانید. البته علاوه بر این روند ساده و آرکید، خط داستانی و ماموریت‌های فرعی هم در Summer Catchers نقش زیادی ایفا می‌کنند. این بازی قرار است در تاریخ 30 بهمن (19 فوریه) برای اندروید و iOS منتشر شود.

Tetris

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

شاید در جریان باشید که EA چندی پیش یک نسخه رسمی از بازی محبوب تتریس را منتشر و مدتی بعد هم آن را از دسترس خارج کرد. اما جای این بازی برای مدت طولانی در اپ مارکت‌ها خالی نماند و استودیوی N3twork ورژن دیگری از آن را به عنوان نسخه رسمی جدید برای اندروید و iOS منتشر کرد. این نسخه تجربه‌ای کلاسیک را با سر و وضع مدرن ارائه می‌کند: بازی را شروع می‌کنید، بلوک‌ها را می‌چینید و هر چه بیشتر می‌گذرد کارتان سخت‌تر می‌شود. با اینکه مکانیزم تتریس خوب پیاده سازی شده اما سادگی بیش از حد آن شاید کمی توی ذوق بزند.

مثلا امکان شروع بازی روی درجه سختی‌های بالاتر وجود ندارد و باید به سختی فزاینده بازی راضی شوید. از دیگر قابلیت‌هایی که تتریس در اختیارتان قرار می‌دهد امکان انتخاب تم‌های مختلف برای صفحه بازی است که برای از بین بردن یکنواختی تا حدی مفید واقع می‌شود. کنترل‌های بازی هم خوب طراحی شده‌اند و در زمان حرکت دادن بلوک‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کنند. در حالی که نسخه iOS از مد چند نفره هم پشتیبانی می‌کند اما به نظر برای اضافه شدن این قابلیت به نسخه اندروید باید کمی صبر کنیم.

Tetris

Tetris

سازنده: N3TWORK Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 100/340 مگابایت زبان:

Wanna Survive

  • بازی آفلاین است.

Wanna Survive یک بازی استراتژیک در سبک بقاست که با گرافیک پیکسل آرتی تولید شده و شاید بتوان گفت به سبک و سیاق نقش آفرینی بازی می‌شود. شما و رقیبانتان روی یک صفحه بازی می‌کنید، به اطراف حرکت و به رقبا حمله می‌کنید و مهمتر از همه تلاش می‌کنید زنده بمانید. در Wanna Survive از نوعی سیستم هم افزایی کاراکترها برای قدرتمندتر شدن حملاتتان هم استفاده خواهید کرد و بازی از این نظر شباهتی به Auto Chess هم پیدا می‌کند.

نکته مهم در Wanna Survive این است که مرگ کاراکترها دائمی بوده و به همین خاطر باید منابع و تدارکاتی که در اختیار دارید را به منظور سلامت نگه داشتن کاراکترهای تیمتان مدیریت کنید. با اینکه بازی در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد اما عمق گیم‌پلی خوبی دارد که البته از یک بازی پریمیوم انتظاری جز این نمی‌رود.

Wanna Survive

Wanna Survive

سازنده: PINIX قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 117/240 مگابایت زبان:

World Robot Boxing 2

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

شماره نخست World Robot Boxing برای مدت طولانی جزو بازی‌های مبارزه‌ای محبوب موبایل گیمرها بود و حالا از World Robot Boxing 2 هم انتظار می‌رود که این موفقیت را تکرار کند. در این بازی مبارزه‌ای رباتی، بازیکنان ربات‌های مختلفی را جمع‌آوری کرده و با آن‌ها به مبارزه یکدیگر می‌روند. World Robot Boxing 2 نسبت به سایر عناوین مبارزه‌ای رایگان کیفیت بهتری دارد و این بزرگترین نقطه قوت آن به شمار می‌رود.

کنترل‌های مناسب بازی و گرافیک از نکات قابل توجه این بازی به شمار می‌روند که با وجود شکل و شمایل کارتونی، کم و کسری باقی نمی‌گذارند. 67 ربات مختلف، 12 لوکیشن مبارزه، حرکات مخصوص متنوع و البته امکان مبارزه با بازیکنان سراسر دنیا هم دیگر جذابیت‌های این بازی مبارزه‌ای هستند.

World Robot Boxing 2

World Robot Boxing 2

سازنده: Reliance Big Entertainment قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 70 مگابایت زبان:

Dungeon Faster

  • بازی آفلاین است.

Dungeon Faster در واقع نسخه کوچک شده‌ای از یک بازی دانجن کرالر است که مکانیزم بازی‌های کارتی در آن به کار گرفته شده. در ابتدای هر دور یک کلاس را انتخاب کرده و با جمع و جور کردن کارت‌هایتان به درون اتاق‌های بازی قدم می‌گذارید. هر اتاق یک موجود بزرگ در خودش جای داده که البته در ابتدای ورودتان به اتاق به شما نمایش داده نخواهد شد، بنابراین شما روی صفحه کاشی‌بندی شده آن اتاق جا به جا می‌شوید تا جایزه‌ها، آیتم‌ها، تله‌ها و در نهایت راه خروجتان را کشف کنید.

از آنجایی که معلوم نیست در هر کاشی چه چیزی انتظارتان را می‌کشد ممکن است از همان ابتدا شانس با شما یار نبوده و به تله یا موجود خبیث آن اتاق برخورد کنید. با اینکه شاید حرکت روی کاشی‌های مختلف حس اکتشاف یک سیاهچال واقعی را به شما ندهد اما عمق بازی و مفرح بودن آن باعث می‌شود بازی همچنان جذاب و سرگرم کننده باقی بماند.

Dungeon Faster

Dungeon Faster

سازنده: Old Oak Den قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 25/230 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی