ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار گزارش درآمدهای ال جی در سال 2019؛ عملکرد ضعیف بخش موبایل

گزارش درآمدهای ال جی در سال 2019 از رکوردشکنی این شرکت در سال گذشته میلادی با فروش 53 میلیارد دلاری خبر می دهد. سود عملیاتی ال جی 2.07 میلیارد دلار گزارش شده که کاهش 10 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

گزارش درآمدهای ال جی در سال 2019 از رکوردشکنی این شرکت در سال گذشته میلادی با فروش 53 میلیارد دلاری خبر می دهد.

سود عملیاتی ال جی 2.07 میلیارد دلار گزارش شده که کاهش 10 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. به گفته ال جی دلیل این کاهش، سرمایه گذاری بیشتر در بخش بازاریابی و توسعه فناوری های جدید بوده است.

گزارش درآمدهای ال جی در سال 2019 به تفکیک بخش ها

قسمت اعظم درآمدهای ال جی از بخش لوازم خانگی و راهکارهای هوا کسب شده است. این قسمت یک سوم درآمد (18.29 میلیارد دلار) و بیشترین سود عملیاتی (1.7 میلیارد دلار) را عاید کمپانی کره ای کرده است. بخش لوازم خانگی و راهکارهای هوا رکوردهای این شرکت را از لحاظ درآمد و سود عملیاتی در سال گذشته جابه‌جا کرده اند.

شرکت مورد بحث در سه ماهه چهارم سال 2019 موفق به کسب درآمد 3.92 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 103.86 میلیون دلاری شد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل به ترتیب افزایش 7 و 8.5 درصدی را نشان می دهند. این آمار و ارقام برای ال جی در سه ماهه منتهی به سال جدید رکورد محسوب می شوند. این افزایش درآمد به خاطر تقاضای بالا در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا بوده است.

بخش موبایل ال جی همچنان با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می کند. درآمد سالانه این قسمت 5.07 میلیارد دلار بوده که زیان 858.34 میلیون دلاری را بر جای گذاشته. دلیل این امر افزایش هزینه های بازاریابی برای تبلیغ پرچمداران این شرکت بوده است.

ال جی امیدوار است در سال 2020 با کاهش هزینه ها و فروش گوشی های میان رده و پریمیوم 5G، وضعیت بخش موبایل را بهبود دهد.

بخش سرگرمی های خانگی ال جی درآمد 13.73 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 833 میلیون دلاری را گزارش کرده که نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نشان نمی دهند.

بخش قطعات خودروی ال جی با عملکرد خوب خود در سال 2019 شایسته تحسین است. درآمد 4.65 میلیارد دلاری بالاترین آمار فروش سالانه در تاریخ این بخش محسوب شده و نسبت به سال 2018 افزایش 27 درصدی را نشان می دهد.

البته بخش قطعات خودروی این شرکت ضرر 165.6 میلیون دلاری را در سال 2019 گزارش کرد. ال جی پیش بینی می کند با سخت تر شدن قوانین زیست محیطی در اروپا و افزایش تقاضا برای خودروهای برقی و هیبریدی در سال 2020، ضرردهی این بخش نیز کاهش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی