ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویروس کرونا
علمی

تعطیلی دفاتر و فروشگاه‌های اپل در چین به خاطر ویروس کرونا

پیش از این در رابطه با مشکلاتی که ویروس کرونا در روند ساخت محصولات اپل ایجاد می‌کند، گفته بودیم. با این حال با شایع شده این ویروس، اپل تصمیم گرفته نه تنها اپل استور ووهان ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

پیش از این در رابطه با مشکلاتی که ویروس کرونا در روند ساخت محصولات اپل ایجاد می‌کند، گفته بودیم. با این حال با شایع شده این ویروس، اپل تصمیم گرفته نه تنها اپل استور ووهان را تعطیل کند، بلکه تمامی فروشگاه‌ها و مراکز تعمیر خود در کل کشور چین را تا ساعت ۲۴ روز نهم فوریه تعطیل کند.

این اقدام اپل از جهاتی هم منطقی به نظر می‌رسد، زیرا ویروس کرونا تاکنون جان بیش از ۲۰۰ نفر را گرفته و ۱۰ هزار نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است. سازمان بهداشت جهانی نیز این ویروس را عاملی تهدید کننده برای سلامت بشریت اعلام کرد و حتی در آمریکا نیز پس از ۵۰ سال شرایط قرنطینه اعلام شد

ویروس کرونا

با این حال فاکسکان (کارخانه سازنده محصولات اپل در چین) اعلام نکرده است که کارخانه‌ها تعطیل می‌شوند و کارمندان را به خانه می‌فرستد یا خیر. با وجود این که اپل در این رابطه سکوت اختیار کرده، فاکسکان می‌گوید مطابق زمان‌بندی تعطیلات خود کار خواهد کرد و کارخانه‌ای را تعطیل نمی‌کند.

اوضاع اما برای نینتندو به خوبی اپل پیش نرفته است. این کمپانی ژاپنی که کنسول‌های دستی سوییچ را در چین می‌سازد، می‌گوید شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش تولید کنسول‌ها شده است.

اپل تصمیم گرفته تا فعالیت‌های آنلاین فروشگاه‌های خود را همچنان ادامه دهد تا کاربران چینی همچنان بتوانند از خدمات این کمپانی بهره ببرند. در صورتی هم که در وب سایت نسخه چین اپل نیز بخواهید فروشگاهی برای مراجعه پیدا کنید، پیامی مبنی بر تعطیل بودن اپل استور‌های چین مشاهده خواهید کرد.

ویروس کرونا

در این پیام آمده است که اپل بر اساس مشکلات سلامت عمومی و به جهت پیشگیری از شیوع بیشتر آن، تمامی فروشگاه‌های فیزیکی خود در سرزمین اصلی چین را تا ۱۲ شب نهم فوریه تعطیل کرده است. اپل همچنین گفته است با بررسی دقیق شرایط، به دنبال راه‌حلی می‌گردد تا فعالیت‌های فروشگاه‌های خود را به حالت معمولی در بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

    ماشالا نگا چقدر به فکر سلامتی مردمه

مطالب پیشنهادی