ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هامر برقی وانت
خودرو

جنرال موتورز تایید کرد؛ بازگشت هامر به شکل یک وانت برقی قدرتمند

پس از ماه ها گمانه زنی و انتشار شایعات گوناگون، جنرال موتور بالاخره احیای نام هامر را رسما تایید کرد. اما برخلاف گذشته که محصولات هامر را شاسی بلندهای بزرگ و مجهز به موتورهای حجیم ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

پس از ماه ها گمانه زنی و انتشار شایعات گوناگون، جنرال موتور بالاخره احیای نام هامر را رسما تایید کرد. اما برخلاف گذشته که محصولات هامر را شاسی بلندهای بزرگ و مجهز به موتورهای حجیم تشکیل می دادند، این بار برند محبوب آمریکایی ها در قالب یک هامر برقی وارد بازار خواهد شد.

این هامر برقی GMC Hummer EV نامگذاری شده و همانطور که از نامش پیداست عضوی از خانواده GMC خواهد بود. در حال حاضر تصویری از این پیکاپ در اختیار رسانه ها قرار نگرفته، ولی جنرال موتورز با منتشر کردن یک تیزر جلوپنجره آن را به نمایش گذاشته است.

همانطور که در تیزر مربوطه می توانید مشاهده فرمایید، جلوپنجره هامر برقی با الهام از مدل های قبلی طراحی شده و دارای شش اسلات است. هر کدام از این اسلات ها، میزبان یکی از حروف نام هامر هستند. چراغ های باریک LED در دو طرف جلوپنجره و لوگوی GMC روی سپر دیگر المان های شاخص هامر برقی در نمای روبرو هستند.

هامر برقی وانت

اگر بخواهیم تیزر جنرال موتورز را دقیق تر بررسی کنیم، باید بگوییم کاپوت عضلانی و آینه های مربعی شکل از دیگر خصوصیات پیکاپ هامر خواهند بود؛ ضمن اینکه به نظر می رسد همانند مدل نمادین H2 در پیکاپ جدید نیز از چراغ های سقفی استفاده خواهد شد.

گفته می شود پیشرانه هامر برقی 1000 اسب بخار قدرت و 15,574 نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد. جنرال موتورز ادعا می کند با چنین پیشرانه توانمندی، این پیکاپ سبز برای رسیدن به سرعت 60 مایل (96 کیلومتر) در ساعت به زمانی در حدود 3 ثانیه نیاز خواهد داشت. در صورت تحقق این ادعا باید گفت پیکاپ هامر برای بسیاری از مدل های اسپرت دردسرساز خواهد شد.

علاوه بر شتاب باورنکردنی، قابلیت های حرکتی در مسیرهای آسفالته و آفرود دیگر موردی است که سازنده بر آن تاکید می کند. گفتنی است پیکاپ برقی هامر در بیستم ماه می (31 اردیبهشت) رسما پرده برداری خواهد شد. تولید این خودرو برای پاییز 2021 برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی