ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ
موبایل

اولین ویدیوی نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی زد فلیپ [تماشا کنید]

تنها چند روز به معرفی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ باقی مانده و طبیعی است که موج خبرها و افشاگری های پیرامون آن بیشتر شود. در جدیدترین مورد از این خبرها کلیپی کوتاه منتشر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۰

تنها چند روز به معرفی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ باقی مانده و طبیعی است که موج خبرها و افشاگری های پیرامون آن بیشتر شود. در جدیدترین مورد از این خبرها کلیپی کوتاه منتشر شده که نخستین ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی تاشو محسوب می شود.

این ویدیو توسط یکی افشاگران شناخته شده به نام Ben Geskin در توییتر منتشر شده و طراحی گلکسی زد فلیپ و نحوه باز و بسته شدن آن را به تصویر می کشد. در این ویدیو هیچ خط یا اثری در محل تاشو شدن پنل به چشم نمی خورد، البته بعید نیست دلیل آن کیفیت پایین کلیپ باشد.

گلکسی فلیپ احتمالا با نمایشگر ۶.۷ اینچی انعطاف پذیری به نام اینفینیتی فلکس از راه می رسد که حفره ای O شکل در خود دارد. روی این پنل لایه محافظ بسیاری نازکی به نام «الترا تین گلس» قرار گرفته که از پوشش محافظ دیگر گوشی تاشوی سامسونگ (گلکسی فولد) مستحکم تر است.

همانطور که می بینید حاشیه های نمایشگر به مراتب بیشتر از مدل های معمولی است و در پنل پشتی هم یک دوربین اصلی دوگانه وجود دارد که احتمالا میزبان سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی است. دیگر نکته قالب توجه نمایشگر همیشه روشن AMOLED روی لبه خارجی است که ۱.۰۶ اینچ قطر و ۳۰۰ در ۱۱۶ پیکسل رزولوشن دارد. در این پنل اطلاعات کلیدی نظیر تاریخ، ساعت، سطح شارژ و نوتیفیکشن به نمایش در می آید، در نتیجه می توان آنرا نوعی نوار اعلان خارجی حساب کرد.

گلکسی زد فلیپ علی رغم نمایشگر تاشو و بدنه باریک، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است. بر اساس شایعات کنونی این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۸ گیگابایت رم مجهز می شود. ابعاد دستگاه در حالت باز ۱۶۷.۹ در ۷۳.۶ در ۷.۲ میلیمتر است اما در صورت بستن ضخامت آن به ۱۷.۳ میلیمتر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mrmoghari
    mrmoghari | ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

    خیلی نامیزون درازه :/ کنترل تلویزیونه دیگه

مطالب پیشنهادی