ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Good Lock 2020
نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه ۲۰۲۰ اپلیکیشن سامسونگ Good Lock منتشر شد

Good Lock یکی از محبوبترین اپلیکیشن های سامسونگ است که امکان شخصی سازی صفحه قفل، نوتیفیکیشن ها، تنظیمات سریع و دیگر بخش های رابط کاربری گلکسی را به کاربران می دهد. از انتشار نسخه اول ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

Good Lock یکی از محبوبترین اپلیکیشن های سامسونگ است که امکان شخصی سازی صفحه قفل، نوتیفیکیشن ها، تنظیمات سریع و دیگر بخش های رابط کاربری گلکسی را به کاربران می دهد.

از انتشار نسخه اول این اپلیکیشن حدود سه سال می گذرد و به واسطه کارایی بالا از همان زمان با استقبال قابل قبولی مواجه شد. کمپانی کره ای قبلا وعده داده بود که نسخه جدید این اپ را با عنوان Good Lock 2020 در چهاردهم بهمن ماه منتشر خواهد کرد و حالا به تعهد خود جامه عمل پوشانده است.

برای دانلود اپلیکیشن Good Lock 2020 کافی است به فروشگاه اپ سامسونگ یا همان گلکسی اپس مراجعه کنید. پس از نصب آن می توانید تمام ماژول های به روز شده از جمله QuickStar، Task Changes، Routines و غیر را هم دریافت کنید.

Good Lock 2020

Good Lock 2020 برخلاف نسخه قبلی از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 پشتیبانی می کند. مهمترین به روزرسانی این اپ پشتیبانی از دارک مورد سیستمی و تنظیم خودکار عناصر بر اساس بک گراند است که به لطف هوش مصنوعی میسر شده است.

اپ شامل مجموعه ای از ابزارها است که امکان تغییر ظاهر ساعت، رنگ بندی تنظیمات سریع، چیدمان تسک منیجر و فونت رابط کاربری را به ارمغان می آورد. با استفاده از Good Lock می توانید کاربردهای تازه ای را به لاک اسکرین اضافه کرده یا عملکرد کلید Recent را به گونه ای تنظیم کنید که با نگه داشتن آن اپ خاصی در حالت اسپلیت اسکرین اجرا شود. این اپ همچنین قابلیت های دیگری را به حالت One Hnad اضافه می کند.

گفتنی است Good Lock 2020 به صورت گام به گام منتشر خواهد شد بنابرین ممکن است ارائه آن برای برخی کاربران مدتی طول بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ehsan Mousavizare
    Ehsan Mousavizare | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

    از سایتهای دیگه میشه دانلود کرد اما به دلیل تحریم ها نمیشه ازش استفاده کرد

  • sajadparvini
    sajadparvini | ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

    من نمیتونم پیداش کنم لطفا راهنمایی کنید

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

    سلام
    لطفا آموزش دانلود اینچنین اپلیکیشن هایی که در Galaxy store هستند ولی به دلیل تحریم ما نمی تونیم اون هارو دانلود کنیم قرار بدهید(با توجه به اینکه بعضی از این اپلیکیشن ها در Google store هم اصلا قرار نمی گیرند )

  • Soheilhb
    Soheilhb | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

    اپ برای s7 edge نیست؟؟؟

مطالب پیشنهادی