ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمدید تعطیلی کارخانه های فاکسکان؛ افزایش نگرانی از کاهش تولید آیفون

به گفته یک منبع آگاه تمدید تعطیلی کارخانه های فاکسکان (Foxconn) در چین به خاطر شیوع ویروس کرونا تأثیر منفی بزرگی بر شرکت های همکار این شرکت از جمله اپل خواهد گذاشت. منبع یاد شده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

به گفته یک منبع آگاه تمدید تعطیلی کارخانه های فاکسکان (Foxconn) در چین به خاطر شیوع ویروس کرونا تأثیر منفی بزرگی بر شرکت های همکار این شرکت از جمله اپل خواهد گذاشت.

منبع یاد شده با اشاره به اینکه فاکسکان تقریباً تمام خطوط تولید خود را در چین تا 10 فوریه (21 بهمن) متوقف کرده، می گوید تعطیلی کارخانه های این شرکت برای یک هفته دیگر در روند تولید محصولات شرکت هایی مثل اپل اختلال ایجاد خواهد کرد.

منبع مذکور ضمن ابراز نگرانی از تعطیلی کارخانه های استان جنوبی گوانگ دونگ (Guangdong) و شهر ژنگژو که کارخانه های آیفون در آنها مستقر شده، می افزاید تمدید تعطیلی کارخانه های فاکسکان برای هفته دوم می تواند روی روند صادرات این شرکت تایوانی اثر منفی بگذارد.

فاکسکان

این منبع آگاه به رویترز می گوید:

«نگرانی ما تمدید تعطیلی برای هفته دوم و حتی یک ماه است. این اتفاق تأثیر منفی بزرگی خواهد گذاشت و به طور حتم به خطوط تولید اپل نیز ضربه خواهد زد. سؤال مهم این است که آیا می توانیم تولید را از تاریخ 10 فوریه از سر بگیریم یا نه؟ این موضوع به دستورالعمل های دولت های مرکزی و استانی بستگی دارد.»

دپارتمان کارگری و امنیت اجتماعی استان گوانگ دونگ در پاسخ به سؤال رویترز گفت که هیچ شرکتی به استثنای شرکت های تولید کننده لوازم پزشکی و کمک های اولیه مجوز از سرگیری فعالیت ها پیش از تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) را ندارد.

فاکسکان چند روز قبل از کارمندان خود در استان هوبئی (منشاء ویروس) درخواست کرد تا به کارخانه ها بازنگشته و به آنها دستور داد تا به طور روزانه وضعیت سلامتی خود را به مدیران گزارش کنند.

شرکت یاد شده هشدار داده کارمندانی که از قوانین پیروی کنند پاداش گرفته و کارکنانی که از قوانین سرپیچی کنند با شدیدترین مجازات روبرو خواهند شد. این شرکت جایزه 29 دلاری برای کارمندانی که افراد خاطی را گزارش کنند، در نظر گرفته است.

شرکت تایوانی فاکسکان از بزرگ ترین تولید کنندگان قطعات رایانه ای و الکترونیکی جهان محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی