ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت و شرایط فروش خودرو

فروش اقساطی خودروهای جک و لیفان با تخفیف خاص ویژه مصرف کنندگان به مدت 4 روز (+جدول و مشخصات)

شركت كرمان موتور برای کنترل بازار خودرو و به جهت بهرمندی مشتریان واقعی از خودرو و حذف واسطه گری در جدیدترین طرح فروش خود علاوه بر ارائه تخفیفات ویژه برای مشتریان ، خودروهای خود را ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۲

شرکت کرمان موتور برای کنترل بازار خودرو و به جهت بهرمندی مشتریان واقعی از خودرو و حذف واسطه گری در جدیدترین طرح فروش خود علاوه بر ارائه تخفیفات ویژه برای مشتریان ، خودروهای خود را با سند قطعی و غیر کاردکس عرضه می کند.
شرکت کرمان موتور برای کنترل حباب های قیمتی بوجود آمده، در طرح فروش تیرماه خود از شرایط فروش اقساطی استفاده کرده تا مشتریان واقعی با شرایط مناسب تری صاحب خودرو شوند.
بر اساس این طرح خودروهای جک J4، لیفان 820، جک S3، لیفان X50 و X60 با شرایط اقساط متنوع از امروز تا 15 تیر در معرض فروش گذاشته شده است. فروش در این روش به صورت سند قطعی بوده و سند نیز تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند.
جک J4 یک سدان کامپکت است که به نوعی در بازار جایگزین مدل بزرگتر جک J5 شده است که پیش از این فروش بسیار موفقی را در بازار کشورمان تجربه کرده بود. در حالی که جک J5 در نسخه اتوماتیک از یک پیشرانه 1.8 لیتری با قدرتی در حدود 140 اسب بخار سود می برد، حالا جک J4 با وزن کمتری به پیشرانه ای اقتصادی تر با حجم 1.5 لیتر مجهز شده است که توان تولید 103 اسب بخار قدرت را دارد.پیشرانه جک S3 نمونه‌ ی تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری است. طبق معمول خودروهای چینی با این نوع پیشرانه، قدرت ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌ متر فراهم می ‌شود.لیفان ۸۲۰ خودرویی در کلاس سدان سایز متوسط است. شرکت کرمان ‌موتور تنها نسخه‌ی ۲.۴ لیتری این خودرو را وارد بازار ایران کرده است حداکثر توان خروجی معادل ۱۵۸ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰ دور بر دقیقه است.موتور X60 همان موتور 1800 سی سی لیفان است که تا کنون در ایکس 60، 720، 820، و 620 های موجود در ایران از آن استفاده شده است. این موتور که با همکاری ریکاردو انگلستان طراحی شده است، توانایی تولید 131 اسب بخار در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و گشتاور 168 نیوتن متر در دور موتور 4200 دور بر دقیقه را دارد.خودروی دیگر اعلام شده در شرایط فروش لیفان X50 است. این کراس اوور کوچک (کوچکتر از لیفان X60) از مشخصات فنی یک خودرو شهری هاچ بک (موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 100 اسب بخاری با 133 نیوتن متر گشتاور) بهره می برد که همچون سایر خودروهای چینی موتور آن در جلو قرار داشته و همچنین دیفرانسیل جلو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی