ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انصراف ال جی و ZTE از شرکت در کنگره جهانی موبایل به دلیل ویروس کرونا [به‌روزرسانی]

شرکت های ال جی و ZTE به خاطر شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف دادند. پس از اینکه چندین خبرگزاری گزارش عدم حضور ال جی در کنگره جهانی موبایل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۵

شرکت های ال جی و ZTE به خاطر شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف دادند.

پس از اینکه چندین خبرگزاری گزارش عدم حضور ال جی در کنگره جهانی موبایل را منتشر کردند، این کمپانی کره ای سرانجام با انتشار بیانیه غیبت در این نمایشگاه را تأیید کرد.

بسیاری از کاربران منتظر بودند تا ال جی در کنگره جهانی موبایل 2020 از پرچمدار جدیدش یعنی G9 ThinQ رونمایی کند؛ حال با این تصمیم باید منتظر رونمایی از پرچمدار جدید ال جی در زمان دیگری باشیم.

کنگره جهانی موبایل 2020

ال جی در بیانیه خود با اشاره به اعلام وضعیت اضطراری جهانی در پی شیوع ویروس کرونا توسط سازمان جهانی بهداشت، دلیل حضور نیافتن خود در بارسلونای اسپانیا را در نظر گرفتن سلامتی کارکنان، شرکا و مشتریان اعلام کرد و افزود این تصمیم با جلوگیری از انجام سفر بین المللی، از مبتلا شدن صدها نفر به ویروس کرونا جلوگیری می کند.

ال جی گفت که از محصولات جدید خود در رویدادهای دیگری که در ماه های آینده برگزار می شوند، رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر ال جی، شرکت ZTE نیز چندین کنفرانس خبری خود از جمله مراسم رونمایی از گوشی Axon 10s Pro و همچنین رویداد مربوط به فناوری 5G را در کنگره جهانی موبایل 2020 کنسل کرد. مشخص نیست این شرکت به طور کامل در این نمایشگاه غایب خواهد بود یا به برپایی غرفه بسنده می کند.

یکی از دلایل خودداری افراد از شرکت در کنگره جهانی موبایل هراس از مردم چین بوده که به خاطر شیوع ویروس کرونا بحث های نژادپرستی را هم پیش کشیده است.

انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSM Association) اعلام کرد که کنگره جهانی موبایل با نظارت و ارزیابی تأثیر ویروس کرونا بر رویدادهای نمایشگاه، همچنان در تاریخ 24 الی 27 فوریه برگزار خواهد شد. این انجمن همچنین از انجام اقداماتی به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا خبر داد تا برگزاری نمایشگاه با کمترین خلل صورت پذیرد.

از کنگره جهانی موبایل به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه سالانه در حوزه موبایل یاد شده و از تاریخ ششم تا نهم اسفند ماه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 16 بهمن 98 ساعت 11:30]

 

به روز رسانی:

شرکت ZTE با انتشار بیانیه در توییتر حضورش در کنگره جهانی موبایل 2020 را تأیید کرد. این شرکت با بیان این نکته که برنامه هایش برای نمایشگاه تغییری نکرده اند، از اقدامات امنیتی از جمله قرنطینه کردن مسافران چینی به مدت دو هفته، میکروب زدایی روزانه غرفه ها و تجهیزات و همچنین به کارگیری پرسنل غیرچینی برای کاهش احتمال مبتلا شدن شرکت کنندگان خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی